Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
mijn trafic 2.5 DCI 135 van 2006 doet al wel eens lastig.
Motormanagement lampje dat oplicht en vermogen dat weg valt.
Het komt telkens snel weer in orde, maar normaal is het niet .
Probleem doet zich pas voor als motor warm staat (na 15min?)
Ja, moet normaal geen probleem
zijn. Boekje bij ELM327 zou moeten alle nummers bevatten. Werkt op veel veel auto’s. Zeer goed speelgoed als je het mij vraagt.
Er is een hardrubberen buisje waar de sensor meet dat na een paar 100.000 km echter een gat vertoont en dat moet je dan wel vervangen. Heb dit bij mijn laatste twee lichte vrachtwagens gehad maar was niet zo duur. +je
Toegevoegd in 1 seconde:
Ja, moet normaal geen probleem
zijn. Boekje bij ELM327 zou moeten alle nummers bevatten. Werkt op veel veel auto’s. Zeer goed speelgoed als je het mij vraagt.
Er is een hardrubberen buisje waar de sensor meet dat na een paar 100.000 km echter een gat vertoont en dat moet je dan wel vervangen. Heb dit bij mijn laatste twee lichte vrachtwagens gehad maar was niet zo duur. +je
1. Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
2. Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit dus.
3. Als je niet tevreden bent over je vrouw, hoeft zij met jou ook geen vrede te nemen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een foutmelding in mn Airbag systeem. Dit is met een flinke reparatie aangepakt door de accu en de dynamo te vervangen, want de redenatie as dat de dynamo slecht was en daardoor te weinig spanning, en dat dat de foutmelding kon verklaren. Dat...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...