Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Remmen moet je uit elkaar halen.
Alumiunium en gietijzer gaat niet zo goed samen.
oxide maakt de cilinder ovaal.
Haal deze uit elkaar en maak je hem schoon en hoont de cilinder dan komt dat helemaal goed.
Daarna liefst met keramiekvet weer in elkaar zetten en absoluut niet met kopervet.
Kopervet geleid stroom en het is de galvanische stroom die ervoor zorgt dat aluminium oxideert.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Benieuwd waar de mensen op dit forum hun onderdelen vandaan halen. Zelf ben ik weinig trouw aan een vaste leverancier. De laatste jaren kom ik vaak bij autodoc uit. Nadeel(tje) van deze leverancier is dat ze slecht communiceren en...
Vraagprijs: € 150 euro
Ik heb te koop een carburateur icbt 22 perfecte staat een aandrijfas voor een 4 cv van 1957 cilinderkop 95 procent compleet koplamp nieuw bobine 6 volt nog wat pakkingen achterlicht glaasjes bumper rozetten onsteking mist een...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Hoi,
Het linker- deurscharnier van mijn Twingo 1 uit 2004 is versleten, weet iemand het onderdeelnummer van dit scharnier? En is daar nog makkelijk aan te komen?
Alvast dank.