Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal, net een Avantime gekocht maar met redelijk wat ongevalsschade vooraan.
Ik heb dus haast een compleet front nodig maar heb nu 1 ander vraagje:
Waar zit het knopje dat je na een ongeval moet indrukken om terug te kunnen starten?
Ik heb een Franse handleiding en voor zover ik die taal begrijp zou dat tussen de dieselfilter en de olievulpijp moeten staan.
Staat echter niets.
Ik kan dus wel starten maar zodra hij loopt valt hij ook terug stil, een veiligheid dus.
Volgens mij zou hij moeten kunnen starten als de nood-stop van de brandstofpomp niet in komt te staan. Deze wordt door een sensor bekrachtigd als je een ongeluk krijgt zodat de pomp uit valt en in geval van brand niet je hele benzinetank leeggepompt wordt de vuurhaard in...
Ik heb geen idee hoe erg de auto in elkaar zit, maar ik zou beginnenmet de voorzijde te demonteren, alles zichtbaar te maken en dan tekijken wat ervervanging/reparatie nodig heeft
Ik heb op www.marktplaats.nl een complete manual op CD gekocht, ik meen EUR 15.
Heb het adres niet meer, mocht je het niet kunnen vinden op marktplaats kijk ik wel even in mijn auto of er op de CD sosm iets staat.
Alvast bedankt maar de manual is al geregeld, moet hem nog binnenkrijgen.
In elk geval heb ik nog een tweede Avantime gekocht en die heeft wel de ongevalsschakelaar, dat is eentje van bj. 2002 .
De schadewagen is van 2003 en heeft de schakelaar niet.
de crash schakelaar zit bij dit model in de rekeneenheid van de airbags.
Indien deze geactiveerd wordt, dan MOET de rekeneenheid van het SRS systeem, de kabelboom, gordelspanner en de airbags die geactiveerd zijn vervangen worden.
Gordelspanners weet ik niet, heb nog niet onder de stoelen gekeken.
Airbags zijn niet afgegaan.
Ik heb eigenlijk niets gereset maar wel alle kapotte dingen weggehaald, vooral plastiek, rechtsonder op de radiators zat er een sensor waar het bovenste vanaf lag, dat heb ik terug geplaatst.
Spijtig genoeg niet stuk /stuk getest maar na alle werken en toen starte hij wel.
ruurd welke zaken ik over heb, weet ik nog niet, hoeveel hou ik bij bedoel ik.
Naar het leder is al vraag geweest alleen moet ik er een prijs opplakken, geen idee hoeveel dat gaat.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut