Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zoek een bagagerek/-net voor mijn megane break uit 2003. Ik kan er een kopen van iemand maar dat net is van een type uit 1999.
Weet iemand :
- of type 1999 ook probleemloos past in type 2003?
- er een te koop voor type 2003?
Als het nog een break van het oude model is, dan gaat dit net passen.
Oh nee, wacht even!
Het kan zijn dat er zij airbags gemonteerd zijn en dan past het niet!
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo allemaal,
Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een Renault Express 1.2 van 1996.
Omdat het een oud beestje is verwacht ik dat er wel eens iets stuk aan kan gaan.
Stel dat ik de motor wil vervangen, van welke modellen Renault past de motor...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?