Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan je dealer je niet betere info geven. onze Phase 2 wordt ergens in Oktober (wk42) verwacht maar volgens de verkoper is dat meestal eerder.
Besteld 10 juni en de onze heeft ruim een week in backorder gestaan ivm optie velg niet meer leverbaar. Heb verder nog geen info of hij al geproduceerd is.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Axel57 schreef:Kan je dealer je niet betere info geven. onze Phase 2 wordt ergens in Oktober (wk42) verwacht maar volgens de verkoper is dat meestal eerder.
Besteld 10 juni en de onze heeft ruim een week in backorder gestaan ivm optie velg niet meer leverbaar. Heb verder nog geen info of hij al geproduceerd is.
Vandaag bericht gekregen dat de auto gisteren (8-8) in Zeebrugge is aangekomen, en 17 augustus bij onze dealer wordt afgeleverd.
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset
Ja mattenset erbij gekregen. Bleek (anders dan was toegezegd) echter niet de officiële IP mattenset te zijn.
Maar zo gelaten daar dat witte in de IP set erg besmettelijk is en de kwaliteit van de matten identiek is.
T
RenaultCaptur schreef:Edan, weet jij toevallig wie je daar gesproken hebt?
Dit is het E-mail
Wij danken u hartelijk voor het contact opnemen met Renault klantenrelaties. Naar aanleiding van ons telefoongesprek op 16 juni jl., waarin u vraagt of de Paris Initiale standaard met de vloermatten wordt geleverd, stuur ik u deze e-mail.
De Initiale Paris wordt standaard met specifieke IP vloermatten geleverd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website http://www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Zeyna El Saar
Consultant Klant Relaties
Klant Relaties
Renault Nederland N.V.
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset
Deze reactie heb ik afgelopen weekend gekregen van mijn dealer met betrekking tot de IP matten.
Wij hebben zojuist even contact gehad met Renault Nederland, de productmanager en afdeling garantie.
Door de beperkte beschikbaarheid van de uitvoering zijn de matten niet meegeleverd, deze staan in nalevering.
Zowel u als wij krijgen bericht zodra deze geleverd gaan worden.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)
Hi,
Nu we het hier toch over mattenset hebben, welke matten worden er bij de Captuter Edition One geleverd?
Bij mijn huidige Clio hadden ze gezegd de mattenset Primium te leveren, maar ik kreeg de standaardset. Als ik dit van te voren had geweten, had ik Primium besteld en verschil bijbetaald. Moet eerlijk zeggen dat ik voor de afleverkosten van bijna 1000,- toch echt de Primiumset verwacht
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober
Af fabriek is de auto normaalgesproken zonder matten.
Die zijn doorgaans onderdeel van de afleveringskosten.
En dan drukken de meeste dealers er van die "leasematjes" in!
Onze dealer weet dat hij dat bij ons niet moet proberen...
Spannend!
Foto's uploaden is hier anders heel makkelijk hoor.
Druk onderaan je reactie op "uploaden" en de rest wijst zich vanzelf.
Tenzij je digibeet bent...
Nieuwe Captur besteld, ik zou hem morgen ophalen, belt net de verkoper dat het bestelde crème kleurige dashboard er niet inzit, ik was er gelijk klaar mee, je wilt toch wat je besteld hebt. Ik snap dit echt niet, als er een paar weken geleden een nieuwe auto binnenkomt kijk je toch gelijk alles na of alles klopt. Hij gaat nu kijken of er een andere met de zelfde configuratie ergens op voorraad staat of hij besteld een nieuwe. Het hele ophaalfeestje van morgen is weg, ik ben weer eens erg teleurgesteld.
Die Spanjaard (of Spaanse robot...) was duidelijk aan vakantie toe! Of je dealer heeft een vinkje verkeerd gezet bij de bestelling...
Of het dashboard accepteren met een leuke korting of wachten dus.
Sterkte ermee.
Ja een Spaanse robot met een Franse slag, het is niet anders, ben nu al wat afgekoeld, ben ook benieuwd wat die verkoper mij straks gaat zeggen, ik ga denkelijk voor een nieuwe bestelling.
Zo werden wij gisteren door dealer "Dorzo" gebeld dat er een edition one uitvoering binnen was. Precies zoals wij hebben besteld.
Heb de uitnodiging om even te komen kijken aangenomen gezien ik mijn twijffels had over de Nacre/noire uitvoering.
Ben blij dat ik gegaan ben want de twijffel is direct weggenomen toen ik hem van dichtbij zag in het schitteren van de showroom verlichting... wat komt het metallic goed tot zijn recht bij deze witte kleur. Ook het panorama dak in het zwarte dak is zo gaaf dat je hem eigelijk niet ziet. Heb gelijk even gekeken welke matten erin liggen.. standaard dus! Gelijk even gemeld dat ik ervan uitga dat wij de primium mattenset krijgen. Hij gaat kijken wat hij voor ons kan doen.. nou, die mattenset komt er echt wel in hoor... hahaha
Captur Phase 2: Tce 90 Edition One
kleur: Blanc Nacré/Noir Etoile (QNC-GNE),
Harmonie Noire, Rund leren bekleding,
Panoramisch dak,
Bose premium systeem,
Easy Life Pack,
Led pure vision,
Emotion Noire,
Captur Instaplijsten & kofferbak lijst
kentekenplaten:opgelegde letters
Afgeleverd: 19 oktober
Weer terug uit de France, maar twee ph2 gezien in de France............
Heerlijk gereden, verbruik van 6.8/100 en toch overal aan de maxsnelheid gezeten vind ik dat niet tegen vallen !!
Voor de One geen speciale matten, maar de Premium Intens erin bij mij
IMG-20170818-WA0039.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Had even moeten inzoomen inderdaad!
Gelukkig afneembaar dus.
Had dat vinnetje wel even laten spuiten trouwens.
Kom je over de hond kom je ook over de staart toch?
Huite schreef:Had even moeten inzoomen inderdaad!
Gelukkig afneembaar dus.
Had dat vinnetje wel even laten spuiten trouwens.
Kom je over de hond kom je ook over de staart toch?
Vin niet laten spuiten omdat aan de zijkant ook zwarte accenten zitten
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn tweedehands Clio IV phase 2 werd geleverd met een instructieboekje van de Clio V.
Daarom zoek ik het instructieboekje dat bij mijn wagen past : Clio IV phase 2.
Online vind ik enkel het boekje van phase 1.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...