Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Rij nu een weekje of 6 probleemloos en naar volle tevredenheid maar de laatste paar dagen is er toch een vervelend kwaaltje ontstaan.
Bij het wegrijden en accellereren (je rug drukt dan af en toe in de rugleuning) komt er een irritant piepje uit de rugleuning van de bestuurdersstoel. Ook als je iets naar achteren drukt met je rug bij stilstaan piept het.
Eerst dacht ik dat het static was uit de achterspeakers maar komt toch uit de stoel.
Iemand daar ook last van?
Anders wordt het maar een gang naar de dealer, scharnieren rugleuning onderin smeren
Talisman bevalt uitstekend, nu ruim 6000km erop zitten.
Iedereen die de auto ziet, is verbaasd over de looks/ruimte/specs dus dat is altijd leuk om te horen, maar dat zal jij ook wel herkennen.
Enige waarmee ik een keer terug moet is het feit dat mijn pano dak, bij snelheden boven 150km/h heel erg begint te fluiten en dat is behoorlijk irritant.
Nog even voor de geinteresseerden, het bleek een missend moertje te zijn, waarschijnlijk nooit goed vastgezeten en losgetrild.
Weer netjes door dealer hersteld onder garantie
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag mede Masterrijders.
Zeer naar tevredenheid mijn derde (camper)jaar met de Master L3H2 2.3dCi
Sinds een aantal maanden heb ik het volgende:
Bij aankomst na een tijd rijden, dus warme motor, snelheid laag, piept het sturen af en toe...
Heeft iemand ook een apart kraak geluid bij het bijna stilstaan en dan remmen?? Onder alle andere omstandigheden hoor je niets, maar alleen bij de laatste meter... verder fijne auto. Automaat is wellicht wat apart met doorschakelen, maar niet...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...