Poetsdag gehad

De beste manieren om je auto te poetsen en te wassen, of zelfs te detailen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Noreply
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 229
Lid geworden op: 11 okt 2009 17:15

Poetsdag gehad

Bericht door Noreply »

Zo, gisteren een heerlijke poetsdag gehad en de Espace (bj 2006, 256.000km) even grondig met de spullen van Meguiairs en Rimwax het in- en extrieur onderhanden genomen. Zeer content met het resultaat:

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Harm
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 632
Lid geworden op: 30 nov 2011 20:04
Actief als: particulier

Re: Poetsdag gehad

Bericht door Harm »

Wauw, als nieuw!
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Yabadabadoo
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jul 2014 11:18
Actief als: particulier

Re: Poetsdag gehad

Bericht door Yabadabadoo »

Wat kan je auto poetsen toch een heerlijk gevoel geven niet waar. Sommigen gaan wandelen of sporten, ik was mijn auto :D
Don't toy with me, Barn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Poetsdag gehad

Bericht door DHL »

Ik heb de mijne ook gepoetst vandaag.... Maar beetje sneller. Stofzuigen, daarna afstoffen met een Swiffer en dan naar de carwash. Heb nog vliegenresten vooraan hangen en ik krijg ze er niet af. Maar ze zullen er na de zomer wel af zijn denk ik na een paar keer carwash.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1003
Lid geworden op: 31 jan 2010 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Kleve ( NRW ) Germany

Re: Poetsdag gehad

Bericht door Hochi-Rocku »

@ DHL niet teveel onder een carwash rijden he!! zonde van je nieuwe auto en lak.
Van de vele carwash krijg je veel swirls in je lak zonde van zo,n nieuwe auto :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Poetsdag gehad

Bericht door DHL »

Heey Hochi, ik moet zeggen dat dit wel erg goed meevalt. Mijn vorige Espace was 5 jaar en die had er eigenlijk geen last van. Was wel een licht grijze, daar zie je weinig op he. Maar het kleur dat ik nu heb (licht blauw) lijkt ook erg goed. De carwash waar ik altijd ga is wel beter dan de meeste andere. Er wordt geen gebruik gemaakt van borstels, enkel flappen. Mijn zus die in Gent woont is daar één keer naar de carwash geweest met haar nieuwe RR Evoque. Een zwarte. Man man man, wat ziet die auto er uit nu. Overal zijn er echte krassen op. Zal veel werk vragen om dit weer in orde te brengen. Tot overmaat van ramp heeft het daar erg gehageld bij een onweer. Haar auto zit vol blutsen. Dit zal in september hersteld worden. Maar ze lepelen dat uit he. Dus zullen die krassen van de carwash er nog op zitten. Daarna zal ze daar iets laten aan doen... Zwart is wel erg gevoelig voor krassen. Ik zou het nooit willen, al vind ik het erg mooi. Een zwarte auto is ook altijd vuil he. Even twijfelde ik om een zwarte Espace te kiezen als kleur. Vind dat wel iets hebben met die donkere ruiten en zo. Maar het verstand won van het gevoel:)
Los van dit alles en beetje off topic... van deze wagen ben ik uitermate tevreden. Vind het de beste wagen die ik ooit kocht. De automaat in combinatie met de 175pk (kende ik al van mijn Latitude he) rijdt bijzonder comfortabel in de Espace. Zal wel één van de laatste Espacen hebben die geleverd werden denk ik. Veel worden er nu niet meer verkocht. Hopelijk heb ik geen spijt als het nieuwe model er is...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Valkenet
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1628
Lid geworden op: 27 nov 2007 19:40

Re: Poetsdag gehad

Bericht door Valkenet »

Goedendag.

Gisteren mijn Avantime lekker schoongemaakt en het complete programma en daarna gepoetst. Ziet er goed uit om door een ringetje te halen al zeg ik het zelf. :D :lol:
Je bent er even mee bezig maar dan heb je wel wat.

Groet Martin
Bijlagen
20150502_143801.jpg
20150515_190735.jpg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in