grand scenic 2
2004
1.9dci
hallo ik ben jonathan , en heb enkele vragen . ik denk wel dat er topics over zijn maar vind er niet echt mijn antwoord mijn exscusses daarvoor .
nu het volgende ik heb een jaar geleden mijn scenic gekocht en alles ging prima , de wagen is uitgerust met keyles entry en starten enzo , ik kon altijd de deuren openen door gewoon mijn hand tussen de handgreep te schuiven en hij ging open , hmm de laatste tijd doet ie het niet de topjes werken wel allemaal nog , het is een raar voorval het voorste linker topje doet het niet super tot dat ik de stekker van de linkerachterdeur uitrek dan werkt het topje wel vooraan . dus alles werkt behalve voor te ontgrendelen moet ik tegenwoordig aan de handgreep trekken wel ambetand want ik moet telkens weer herpakken voor de deur te openen , dit was echter voorheen niet . weet iemand raad voor ik grote kosten ga doen ? de wagen start wel met de kaart gewoon in de zak .
mvg jonathan
sensoren scenic2
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 mar 2025 21:47
- Actief als: particulier
- Contacteer:
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 mei 2025 09:54
- Contacteer:
Re: sensoren scenic2
Weet niet hoe de situatie nu is, maar vermoedelijk zijn die sensoren langzaam maar zeker stuk aan het gaan.
Denk dat je wel iets aan dit topic kan hebben: sluit-knopje-in-deurgreep-voordeur-vervangen-t8909.html , met een foto instructie in deze pdf : sluit-knopje-in-deurgreep-voordeur-verv ... tml#p48613 (lees ook de antwoordposting van mechanic daaronder)
Denk dat je wel iets aan dit topic kan hebben: sluit-knopje-in-deurgreep-voordeur-vervangen-t8909.html , met een foto instructie in deze pdf : sluit-knopje-in-deurgreep-voordeur-verv ... tml#p48613 (lees ook de antwoordposting van mechanic daaronder)
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 23 mar 2025 21:47
- Contacteer:
Re: sensoren scenic2
sorry voor de late reactie , ben dit weekend op reis geweest , voor 4 dagen vrijdag wagen in de garage gezet en maandag avond , willen starten blijkt dat ineens de baterij voledig plat is niets werkte nog , booster dan maar gepakt en hup weer weg , nu is er iets heel bizar , alle sensoren en topjes werken terug dus hand tussen handgreep en senor schuiven en de deur gaat open , plots werkt alles terug behalve de achterste linker achterdeur , daar werkt de sensor niet , maar wel het topje , hmm heel bizar
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 145 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450
-
-
Originele LM velgen Captur 2 17" met zomerbanden en sensoren
door Vertrokken - 26996 » » in Onderdelen en accessoires aangeboden - 0 Reacties
- 190 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken - 26996
-
-
- 0 Reacties
- 131 Weergaves
-
Laatste bericht door Henk_