Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vanwege het lange, lange wachten op de aflevering van de bestelde Captur, zit ik nog wel eens met de configurator op de Renault site te spelen. Toch leuk om eens wat andere kleurencombinaties en dergelijke te bekijken, en bevestiging zoeken dat je de juiste keuze hebt gemaakt...
Gisteren ook weer even zitten pielen op die site, zie ik opeens dat er niet meer gekozen kan worden voor de Dynamique versie. Als je zoals ik de TCe 120 automaat kiest, kom je automatisch uit op de Expression. Een andere versie is niet te kiezen. Als ik dan dezelfde opties aanklik zoals ik die heb besteld, dan kom ik zomaar zo'n 1500 euro duurder uit
Foutje op de website of hebben ze de op deze (ietwat sneaky) manier de prijzen verhoogd?
Ben iig blij dat we de auto begin januari hebben besteld...
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20 Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14
Ik krijg het idee dat deze versie niet meer bestaat.
Ikzelf heb ook de TCe120 Dynamique besteld. Deze staat ook opgeslagen in de configurator onder mijn account. Als ik deze wil bekijken krijg ik de melding: Deze configuratie is niet beschikbaar.
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique, Two-tone Arizona/Noir Etoilé
Besteld: 08-02-14/Geproduceerd: 11-04-14/Aankomst DC NL: 28-04-14/Aankomst Dealer: 01-05-14/Aflevering: 07-05-14
Ik had ook al gezien dat de configurator niet meer werkt zoals eerder.
Dat is al twee dagen zo.
Ik vertrouw ze voor geen cent. Net zo makkelijk draaien ze je een poot uit en laten ze de Dynamique vallen en mag je meer betalen. Hoop dat ik ongelijk krijg.
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
Ik vertrouw ze voor geen cent. Net zo makkelijk draaien ze je een poot uit en laten ze de Dynamique vallen en mag je meer betalen. Hoop dat ik ongelijk krijg.
Als de bestelling is geplaatst en de handtekeningen zijn gezet dan kunnen ze dat niet eenzijdig veranderen. Maar als je nog van plan bent om er één te bestellen dan zou je wel eens pech kunnen hebben...
Gelukkig is onze Dynamique al geproduceerd
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20 Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14
Bij de versie die ik gekozen heb is inderdaad ook maar een uitvoering mogelijk.
De prijs is in de configurator nu nog hetzelfde als bij de bestelling in Januari.
Renault Captur
TCe 90 Dynamique
Ivoire / Noir Etoile Pack City en Pack Style
Ik heb een dCi Dynamique in bestelling, maar daar zijn problemen mee. Ze hebben een 90TCe gebouwd! De sukkels.
Als het goed is komt er over 6 weken eentje wel in de goede uitvoering.
Maar als ik nu in de configurator probeer de auto te "bouwen" zoals ik in bestelling heb, dab begin de configurator met een TCE90 Dynamique om vervolgens na de motorkeuze voor een dCi te switchen naar de Expression. Moet daar vervolgens R-link extra bij bestellen.
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community