Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de zwarte zetels met beige bies en beige vloerbedekking. Erg mooi maar beige is erg besmettelijk, heb er nu donkere matten in liggen voor de winter. de zwarte zetels blijven netjes, de beige worden vuil als ik hier en daar vergelijk.
Alles donker is de meest gunstige variant voor het onderhoud, je dash wil ik wel eens zien
Een beste keuze, nu nog wachten tot april.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Het enige waarover ik twijfel is of dat ik nu een korte of een lange Espace zou nemen. In gebruik blijft het voor mij hetzelfde. We gebruiken slechts 5 zitplaatsen, dus de koffer van een korte is al ruim genoeg. Het gaat hem voor me alleen om het uiterlijk. Wat zien jullie het liefste? Een gewone Espace of een Grand Espace?
Daar zie je dat we allemaal verschillend zijn , persoonlijk vindt ik de korte versie het mooist
In Nederland kun je alleen nog de grand versie kopen dacht ik.
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Persoonlijk vind ik de Grand mooier. De verhoudingen kloppen beter. Bij Espace III vind ik het andersom, de korte klopt hier beter. Heb zelf de Grand en ben daar achteraf blij mee vanwege meer ruimte. Gezin van 5 met een vriendje die soms meegaat en een Golden Retriever heb ik die ruimte nodig. Voor de rest merk je er toch niets van, voor parkeren blijft het groot. Succes met je beslissing. Groetjes Michel
Heb een Grand Scenic 5-persoons, dus zonder de twee klap stoeltjes achterin, maar die balzaal achter de achterstoelen komt regelmatig heel mooi van pas.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Parelblauw werd het. Ja ik ben er ook weg van. Beetje gek maar die zetels en vooral die stiksels in het dash doen het hem voor me. Ergens las ik dat Initiale ook een variabel servostuur zou hebben. Weten jullie of dit klopt? Vind ik zelf wel een makkelijk iets. Ooit gehad op mijn Vel Satis en dat stuurt net nog leuker...
Nu maar hopen dat ik geen spijt heb wanneer de opvolger uitkomt.
Mooie auto zonder meer, we zijn benieuwd. Dat variabele servo stuur weet ik niet, de mijne stuur in ieder geval erg prettig.
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Vandaag de bevestiging gekregen dat de Espace omgezet werd naar de initiale uitvoering. Mogelijks zou de geheugenfunctie van de bestuurderszetel wegvallen. Tja, ze veranderen regelmatig de standaarduitrusting en daar kan je weinig tegen doen. Zal kantje boord worden voor mijn wagen, vanaf week 9 vervalt de functie... De mijne zou klaar zijn op 19 maart. We zien wel als ie toekomt.
Vandaag gaan kijken naar onze nieuwe Espace. deze is vandaag toegekomen. Ben zeer tevreden, kleur valt heel goed mee. Nu nog wachten op de papieren en dan rijden maar:)
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...