Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De nieuwe velgen zijn besteld, ik heb uiteindelijk gekozen voor 18 inch ZCW Angel Black velgen. Nu nog op zoek naar een paar knappe banden met velg bescherming en wat komfoor...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur Energy TCe 90 S&S Dynamique
Two-tone Gris Casiopée/Noir. Zipper Bekleding Noir, Rubber Matten.
Clio 4 armleuning, Pack Style 1, Pack City Camera 2, Park Sensors Back & Front.
Skidplates Back & Front, 17" Diamantee Noir, 18" ZCW Angel Black, Privacy glass.
Lijken wel een beetje op de mijn, ik zweer bij michelin, maar bij 18 inch word je ook platter 45, dus minder confort
Groetjes Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
@powerboot, ja geen toeval hoor jou velg keuze heeft me wel geïnspireerd, donkere velgen met een glimmende rand die mooi aansluiten bij de chromen accenten op het bodywork, toppertje!
Ben nu banden aan het vergelijken en dat valt ook nog niet mee, man wat een keuze heb je daar in...
Skidplates Back & Front, 17" Diamantee Noir, 18" ZCW Angel Black, Privacy glass.
Dutchco ,nog 1 keer michelin, krijg je geen spijt van,+ probeer met je dealert, te praten, ik kon tegen een bijbetaling de banden die al onder de auto zitten inruilen voor de kanjers, die ik nu heb,michelin 225- 50- 17 inch, met velgbercherming
Groetjes Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
powerboot schreef:Dutchco ,nog 1 keer michelin, krijg je geen spijt van,+ probeer met je dealert, te praten, ik kon tegen een bijbetaling de banden die al onder de auto zitten inruilen voor de kanjers, die ik nu heb,michelin 225- 50- 17 inch, met velgbercherming
Ik ga zeker ook kijken naar die michelin's en ze vergelijken met met andere goede merken, er zijn er alleen zo veel en net zo veel verschillende meningen op de forums... En mijn huidige banden ruil ik denk ik in tegen winterbanden.
Ben ook benieuwd hoe je clio velgen staan morgen Brakb!
Sluit me bij de mening van Rob aan: Michelin.
Over het algemeen een comfortabele band die lang mee gaat en een laag brandstofverbruik heeft.
Per saldo dus ook een van de voordeliger banden!
En vooral geen Pirelli banden kopen want daarin zit volgens mij hout verwerkt.
Zelden zo'n oncomfortabele takke banden gereden (op mijn Alfa-tje)...
Je kon er wel geweldig mee hoeken maar dat lukt met een Captur toch niet.
Deze velg op de Clio4 zouden wij kiezen als wij een estate namen, de reden dat niet standaard er bij zit maar wel in de folder is de wetgeving. (verbruik etc) de estate krijgt nl een andere as in combinatie met deze velg. Daarom zie je deze velgen amper.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
Huite schreef:En vooral geen Pirelli banden kopen want daarin zit volgens mij hout verwerkt.
Zelden zo'n oncomfortabele takke banden gereden (op mijn Alfa-tje)...
Je kon er wel geweldig mee hoeken maar dat lukt met een Captur toch niet.
Houten banden, tja daar kan je op meerdere manieren iemand mee hoeken dan lol Maar ik ben er nog niet uit, lekker aan het vergelijken en aanbiedingen aan het checken nog. De adac en anwb hebben wat interessante artikelen over de banden gemaakt waar ik nu even mee aan het stoeien ben.
Welke ET waarde moeten eventuele nieuwe velgen hebben? Op internet kom ik ET waarden tegen van 35, 37, 38, 40. Welke moet ik hebben?
17 inch, breedte 70J, steek 4x100 is overal wel gelijk, de ET wijkt af van velg tot velg.
Nou ik ben er uit hoor, mijn velgen zijn binnen en de banden zijn besteld. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45 R18 95 Y XL MFS op de ZCW Angel Black 18 Inch.
Volgende week volgen de foto's en eerste ervaringen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vraagprijs: € 150€.
Velgen voor een Renault Scenic 3 met winterbanden op.195/65/15.
IMG_20250305_093203.jpg
Foto's: IMG_20250305_093311.jpg[/attachment IMG_20250305_093245.jpg IMG_20250305_093219.jpg IMG_20250305_093219.jpg IMG_20250305_093211.jpg
Ik ben op zoek naar een knappe set 17” velgen voor mijn Laguna 3.
Edit: ik heb eind januari een Laguna 3 gekocht waar 18” velgen onder zitten. Ik vind deze band/velg combinatie te weinig comfort leveren, vandaar dat ik op zoek ben naar een maatje...