uit mijn vorige topic leidden we af dat de functieknop kapot zou zijn.
Gisteren begon echter het onophoudelijke gepiep spontaan, naar aanleiding van een lege tank, om nu niet een half uur na het verlaten van de auto pas op te houden , maar om me de volgende ochtend ermee ook nog te verwelkomen.
Meteen getankt dus, en nu houdt het piepen weer op een half uur na het verlaten van de auto.
De functieknop is hier dus niet gebruikt, en wellicht wèl in orde.
Iemand een idee waar de relais / andere schakelingen van de boordcomputer kunnen zitten ?
Welke waarschuwingen, gepaard met een (korte) piep zijn er nog meer (bij mijn 2,0-16v,'99) ?
Mijn instructieboekje (inderhaast door de garage uit een andere Espace, ander bouwjaar, geplukt) zegt er niks over.
Overigens zit er nog even garantie op, maar ik wil alvast meedenken en niet te vaak moeten omrijden.
Andere vraagjes:
1. Het uiterst rechtergedeelte van het digitale dashboard kleurt de ene keer rood, de andere keer oranje zoals de rest, ongeacht temperatuur. Is hier een reden voor?

2. Moeten deze knopjes (achterruitverwarming, koplampverstelling) niet verlicht zijn samen met stads- en dimlicht?

3. De achterruiverwarming doet niks. Waar zit eigenlijk de zekering ervan?? Zowel in de zekeringskast als het instructieboekje is-ie prominent afwezig. Vreemd.

Alvast bedankt,
Peter.