Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen BE

Voorpagina / in het nieuws
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
VAN BELLE Jean Marc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 114
Lid geworden op: 23 feb 2012 22:48
Actief als: professional
Locatie: Bellegoed, Bellegem, Belgium
Contacteer:

Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen BE

Bericht door VAN BELLE Jean Marc »

Hoe is het mogelijk?

http://www.vandaag.be/binnenland/147612 ... ruikt.html

Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen omdat de auto meer zou verbruiken dan in de folder aangegeven. Nochtans zijn de handleidingen heel degelijk en zijn volgens mij die verbruiksnormen wel best haalbaar (ik haal ze toch in elk geval).

Aan Renault, ik was jarenlang ook juridisch assessor bij de Vlaamse Journalistenvereniging, dus ik denk dat een proces tegen één merk op zich niet kan, dat Renault in tegenspraak dus meteen ook best eens ALLE merken betrekt, en de boordcomputers erbij (waar ik persoonlijk met BMW heel slechte ervaringen heb en bij Honda en Kawasaki voor moto's net even goede als bij Renault). Ook rijdt de zuinigste Mercedes A wel degelijk met een... Renault motor.

Kan iedereen eens zijn bedenkingen hierbij opgeven en zijn ervaringen ook?

Met dank, want straks worden onze Renault wagens duurder 'dankzij' een stomme cowboy-procedure van toppleiter Jef Vermassen in België die om een of andere reden plots één merk wil aanvallen (Citroën zit al in slechte papieren, Renault is de enige constructeur die dankzij globalisering en het concept van de Trafic bestaat al lang onder ook Vivaro en Nissan (is Renault daar geen hoofdaandeelhouder van?) Primastar.

Ze zitten al aan ECO2 norm, straks nog alle moeite doen om de volgende Euronorm te halen, maar zo vuil spelen, lijkt mij toch echt ook maar hier in België mogelijk te zijn.

Advies: Een enquête bij de magistraten toen ik assessor was, liet blijken dat 75% van de magistraten zich laat beïnvloeden door aanwezige journalisten... Renault weet dus dat ze niet alleen daar moet staan als ze wil dat de dossiers ad fundum gelezen worden (er is anders geen controle-orgaan meer op onze rechtsprekende macht of onmacht).

Ik probeer ook aan de zittingsdagen in dezer te raken...
1. Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
2. Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit dus.
3. Als je niet tevreden bent over je vrouw, hoeft zij met jou ook geen vrede te nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

grandscenicman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 jan 2011 10:28
Actief als: particulier

Re: Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen

Bericht door grandscenicman »

Alle auto's verbruiken meer dan dat er wordt opgegeven..........tenzij je altijd je cc gebruikt , nooit moet aanschuiven-stoppen - remmen - optrekken enz enz.

5 liter is perfect haalbaar voor mijn GSIII , je moet dan wel niet in de stad gaan aanschuiven :naughty:
Is het niet zo dat dat verbruik gemeten is met een LEGE wagen ? Zodra je iets meeneemt kan je het al schudden volgens mij :mrgreen:
( Vermassen zal denken : slechte reclame is ook reclame voor me :lol: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3246
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen

Bericht door Mathijs »

grandscenicman schreef:Is het niet zo dat dat verbruik gemeten is met een LEGE wagen ?
Ja, met de beste smeerolie, keiharde banden, zelfs de vloermatten ontbreken, überhaupt zouden ze ook nog de meest kale uitvoering nemen, maar goed, hoe ver feiten en fictie hier uit elkaar staan, weet ik niet. --> http://nos.nl/artikel/558134-actie-tege ... eugen.html
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
VAN BELLE Jean Marc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 114
Lid geworden op: 23 feb 2012 22:48
Actief als: professional
Locatie: Bellegoed, Bellegem, Belgium
Contacteer:

Re: Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen

Bericht door VAN BELLE Jean Marc »

Qua verschil tussen normverbruik en de testopstellingen, zie ook dit heel interessante PDB-artikel van rdw.Nl:

http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocumen ... 310513.pdf
1. Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
2. Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit dus.
3. Als je niet tevreden bent over je vrouw, hoeft zij met jou ook geen vrede te nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in