Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Misschien een paar domme vragen maar ik kom er niet aan uit :
Mijn auto sluit automatisch boven een bepaalde snelheid. Bij het uitstappen blijven de achter portieren op slot. Ik moet ze telkens van het slot halen met de dakschakelaar. Ik vind dat vervelend maar kan de oplossing niet vinden......
Ook kunnen de kinderen de achterste ruiten niet bedienen. Dit terwijl de knop in het bestuurders portier aangeeft dat het wel zou kunnen. Wie kan mij uit de brand helpen....
Auto geeft ook aan dat de automatische verlichting is uitgeschakeld. Hoe is deze weer in te schakelen? Het is een kleine moeite om ze zelf aan te zetten maar als het erop zit wil ik graag dat het werkt...
Hallo,
kinderslot achteraan ontgrendelen is de schakelaar indrukken op portier tot led niet meer brandt .
Dan kunnen deuren en ramen van achteraan bediend worden .
Automatische verlichting inschakelen is de lichtschakelaar twee maal kort achter elkaar draaien .
Mvg Kurt
Automatische verlichting werkt. De ontgrendeling van de achter deuren ook, alleen moet ik het knopje bij elke rit opnieuw ingedrukt houden. Kan dat niet simpeler?
Nog een "typisch" Frans kwaaltje: wanneer mijn vrouw de bestuurdersstoel wil verstellen dan gebeurt het vaak dat de stoel en rugleuning niet elektrisch naar voren willen. Wanneer ik op de stoel ga zitten dan doet de stoel het 9 van de 10 keer wel normaal. Gewichtsverschil is 35 kilo, ligt het daaraan of is een slecht contact oid de oorzaak?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut