Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren
- auto rijdt, koppakking is een beetje lek, maar merk je weinig van.
-- reden : ingezogen vocht wordt gelijk verdampt en valt niet op.
- auto is met de motor uit weggezet, voorheen ingezogen vocht condenseert, en vormt een plasje onderaan op de zuiger
-- bij starten duurt het even voordat dit plasje vocht verdampt is
-- motor slaat aan, en vervolgens verdampt dit plasje vocht (4 cylinders), ergo de witte rook
-- al die tijd gedurende starten heeft verhitte diesel ook te maken met verhoogde lucht vochtigheid, dus moeilijker starten
Dit is gewoon even brain-stormen op basis van je posting.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zodra ik contact aanzet of motor start gaat de achterwisser een paar keer. Draadboom bij de achterklep was een enorme bende wat inmiddels hersteld is maar het probleem blijft. Komt dit iemand bekend voor?