Hallo,
Heeft er iemand een idee welk de maximum velg en bandemaat is voor een expreske ?
Is denk ik een 4 x 100 .
Wel om door de autocontrole te geraken ook he !
Wat als men na de controle een andere velg en/of bandenmaat steekt ?
Wat kunnen hier de gevolgen van zijn ?
MVG Bandietes
Max. velgmaat renault express !!
Ik ga ervan uit dat je een belg bent aan de hand van je type stijl, hier in nederland geldt dat een band niet meer dan 3 cm buiten de carosserie mag uitsteken. Verder natuurlijk op het draaien van de voorwielen en het aanlopen in de wielkassen denken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 18 feb 2007
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Correct ik ben een Belg !
Heeft er iemend weet van de Belgische wetgeving hierover ?
Denkelijk zal er tussen de Ned en Bel wetgeving wel wat verschil zijn .
Toch alvast bedankt voor uw reactie.
Heeft er iemend weet van de Belgische wetgeving hierover ?
Denkelijk zal er tussen de Ned en Bel wetgeving wel wat verschil zijn .
Toch alvast bedankt voor uw reactie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Berichten: 3489
- Lid geworden op: 27 aug 2004
- Laatste bezoek: 29 apr 2025 19:00
- Actief als: particulier
- Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
- Contacteer:
Geen flauw idee wat de verschillen zijn in de wetgeving hierover.
Doorgaans is Belgie wat serieuzer in de wetgeving wanneer het veiligheid betreft, en Nederland het braafste kindje van de klas op milieu gebied.
Voorbeeld :
Belgie:
- veiligheidgordels achterin verplicht (meende vanaf 1989), katalysator niet
Nederland:
- veiligheidsgordels achtering pas jaren later verplicht, katalysator echter al vanaf 1989
Uitstekende wielen zijn een veiligheids issue, dus denk dat Belgie hier wel wat ernstige regels over heeft.
Natuurlijk kun je voor de keuring een paar andere velgen eronder steken, en naderhand vervangen.
Echter, wanneer er een tussentijdse controle langs de weg plaatsvind, loop je wel een risico, met als top-of-the-bill dat de verzekering je aan de kant van de weg zet.
Een mogelijke wettelijke omzeiling is om de spatschermen kunstmatig te verbreden.
Doorgaans is Belgie wat serieuzer in de wetgeving wanneer het veiligheid betreft, en Nederland het braafste kindje van de klas op milieu gebied.
Voorbeeld :
Belgie:
- veiligheidgordels achterin verplicht (meende vanaf 1989), katalysator niet
Nederland:
- veiligheidsgordels achtering pas jaren later verplicht, katalysator echter al vanaf 1989
Uitstekende wielen zijn een veiligheids issue, dus denk dat Belgie hier wel wat ernstige regels over heeft.
Natuurlijk kun je voor de keuring een paar andere velgen eronder steken, en naderhand vervangen.
Echter, wanneer er een tussentijdse controle langs de weg plaatsvind, loop je wel een risico, met als top-of-the-bill dat de verzekering je aan de kant van de weg zet.
Een mogelijke wettelijke omzeiling is om de spatschermen kunstmatig te verbreden.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 321 Weergaves
-
Laatste bericht door niekje_espace
-
- 34 Reacties
- 1513 Weergaves
-
Laatste bericht door *Elmo*
-
- 18 Reacties
- 612 Weergaves
-
Laatste bericht door *Elmo*