Hallo,
Ik heb al veel zitten zoeken maar niet gevonden wat ik zoek.
De Bose subwoofer in mijn auto rammelt, dat doet hij al vrij snel en ik heb de bas op -1 staan omdat ik hem al snel veel te veel vind dreunen. Ook zet ik hem maar sporadisch heel hard. Vooral muziek die begint met lage tonen hoor ik dat ding echt irritant ratelen.
Als ik echter op de plek duw waar hij zit (bij de voeten van de bijrijdersstoel) of mijn voeten erop zet is de rammel weg. Het lijkt dus of er iets los zit of iets bovenop zit of zo (plank of zo??).
Heeft iemand dat ook gehad, ik vind er geen enkel topic over, ook elders en via Google niet.
Weet iemand een oplossing of hoe ik bij de speaker kom. Ik heb nog wel garantie maar ik heb niet zo'n zin om een dealer te overtuigen dat ik niet te hard met heel veel bas heb geluisterd, ik los het liever zelf op. Ik vind ook geen foto's terug van de de subwoofer en hoe deze bijvoorbeeld zit aangesloten.
Alle informatie welkom!
Model/uitvoering : Mégane Break GT-Line
Bouwjaar : 2013
Brandstof : Diesel
Bose subwoofer rammelt
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 apr 2025 22:45
Re: Bose subwoofer rammelt
Ik zou ook gewoon teruggaan, zeker als je nog in de garantie zit. (2013! bijna nieuw) Ik rij ook in een Bose en dan moet je volgens mij de hele bekleding gaan losmaken. Mijn radio kan je heel hard zetten zonder vervorming of gerammel. Kortom, dit hoort gewoon niet.
Heb je het al opgelost/laten oplossen dan ben ik wel benieuwd wat het was.
Succes,
5tl
Heb je het al opgelost/laten oplossen dan ben ik wel benieuwd wat het was.
Succes,
5tl
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut