startblokkering

Alle overige technische Laguna vragen
Gebruikersavatar

Topic author
avbruggeman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 dec 2008 16:54

startblokkering

Bericht door avbruggeman »

mijn laguna aut uit 2002 (1.8 16v) heeft soms kuren met de startblokkering) normaal knippert het rode lampje op het intrumentenpaneel en bij insteken van een van de 2 keycards gaat het uit en gaan de normale controlelampjes branden,die weer uitgaan na het starten,de 2 keycards zijn recentelijk door reparatiewinkel -Ede gerepareerd(gespec hierin),ook is de laguna okt 2013 al bij de plaatselijke renault garage geweest voor dit soort problemen en er allerlei elec onderdelen in de motorruimte in onder het dashboerd vervangen,met de mededelingen aan mij dat deze modellen 2002-2004 vaak dit soort elek storingen hebben.
soms helpt het bij dit soort start problemen om de blauwe hoofdzekering(2e van links) onder de grote zekeringdoos onder de motorkap even eruit en dan weer in te doen en de min pool accu los te maken en terug te zetten warna je een soort klikken hoort v d div elec componenten,wanneer dit geklik niet komt is er een probleem en zal er hulp van een instantie of pechhulp gevraagd moeten worden.
WIE O WIE HEEFT HIER ERVARINGEN MEE OF KAN MIJ BRUIKBARE TIPS GEVEN, BV WAAR VERDER TE ZOEKEN NAAR EEN OPLOSSING,ALS IK DE LAGUAN WEER NAAR DE RENAULT GARAGE BRENG GAAT ME DAT WEER ZOVEEL GELD KOSTEN ALLEEN AL NAAR HET ZOEKEN V D STORINGSOORZAAK

VB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in