sd kaart
-
andrew
Topic author - 2-hit-miracle

- Actief als: particulier
sd kaart
Onlangs 2capturs gekocht. Nu wilde ik een app installeren en updates op de sd kaart van Rlink maar krijg steeds de melding dat er iets mis is met mijn sd kaart. Bij de garage kunnen ze me niet helpen. Wie weet waar ik terecht kan om dit op te lossen
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Verwijderd 18239
Re: sd kaart
Dat de garage je niet kan (of wil) helpen is een zeer slechte zaak. De officiële Renault-dealer (werkplaats) behoort de kennis in huis te hebben om dit soort zaken op te kunnen lossen en daarbij kunnen ze (eventueel) een beroep doen op de expertise van de importeur.
Nog een keer met de dealer gaan praten en als je er niet uit komt een officiële klacht indienen bij de importeur, een andere dealer zoeken en tevens kun je via de importeur om hulp vragen via 0800 0303.
Het feit dat je 2 Captur's in gebruik hebt kan verwarring scheppen en tot foutcodes leiden, een SD-kaart met R-Link-software is afgestemd per auto en kan nooit en te nimmer in een andere auto gebruikt worden.
Heb je de laatste R-Link-software op je computer geïnstalleerd? Heb je per auto een MyRenault-account met een specifiek softwarenummer? Dan zou het moeten lukken.
Mocht je eventueel 2 pc's of laptops in huis hebben dan kun je proberen voor de ene Captur software op de ene PC te installeren en voor de andere Captur de software op de andere PC.
Ik weet namelijk niet of de persoonlijke R-Link-software op de PC is ingericht voor meer dan 1 auto, maar dat behoort ook de dealer te weten en in ieder geval Renault Nederland.
Succes.
Nog een keer met de dealer gaan praten en als je er niet uit komt een officiële klacht indienen bij de importeur, een andere dealer zoeken en tevens kun je via de importeur om hulp vragen via 0800 0303.
Het feit dat je 2 Captur's in gebruik hebt kan verwarring scheppen en tot foutcodes leiden, een SD-kaart met R-Link-software is afgestemd per auto en kan nooit en te nimmer in een andere auto gebruikt worden.
Heb je de laatste R-Link-software op je computer geïnstalleerd? Heb je per auto een MyRenault-account met een specifiek softwarenummer? Dan zou het moeten lukken.
Mocht je eventueel 2 pc's of laptops in huis hebben dan kun je proberen voor de ene Captur software op de ene PC te installeren en voor de andere Captur de software op de andere PC.
Ik weet namelijk niet of de persoonlijke R-Link-software op de PC is ingericht voor meer dan 1 auto, maar dat behoort ook de dealer te weten en in ieder geval Renault Nederland.
Succes.
| Hide post links |
-
Huite
- Donateur

- Actief als: particulier
Re: sd kaart
door H5F Turbo » Wo Jun 11, 2014 4:35 pm
…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.(...............................................)
een SD-kaart met R-Link-software is afgestemd per auto en k
R5 E-Tech, Dethleffs Advantage 600 DS
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 11 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht