Hallo,
Ik heb een Laguna 1.9 dci uit 2002. Nu is het klikmechanisme van de klep die de stero afsluit defect. Ik heb waarschijnlijk iets geforceerd met te veel druk ofzo. Nu heb ik de dealer gebeld met de vraag wat de kosten voor reparatie zijn.
Het antwoord was verre van plezierig. De klep kost 120 euro ex btw en ze zijn er ook nog eens 6 uur mee bezig omdat het hele dashboard eruit moet! Dat doe ik dus zeker niet. Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met zo'n defecte klep, daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde heuvel hebben of hebben meegemaakt. Dit moet toch eenvoudiger op te lossen zijn?
Alvast bedankt.
Klep stereo defect, te vervangen?
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
- Actief als: particulier
Hier is geen andere oplossing voor.
Het frame is aan de achterzijde tegen het dashboard aan geschroefd en die schroeven zijn er niet uit te krijgen zonder het dashboard geheel te demonteren.
Wij hebben het al eens geprobeerd zonder het dashboard te demonteren, is toen niet gelukt, na 4 uur klooien hebben we het dashboard er toen maar uitgehaald.
Antonio.
Het frame is aan de achterzijde tegen het dashboard aan geschroefd en die schroeven zijn er niet uit te krijgen zonder het dashboard geheel te demonteren.
Wij hebben het al eens geprobeerd zonder het dashboard te demonteren, is toen niet gelukt, na 4 uur klooien hebben we het dashboard er toen maar uitgehaald.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-