Heb me vandaag maar eens aangemeld. Heb sinds dinsdag mijn 4e Laguna, ditmaal een Laguna 2.0 16V Grand Tour (gris eclipse) uit april 2006. (komt uit Duitsland, kenteken is wel van deze week)
Auto van de zaak, dus dat scheelt wat aanschafkosten voor me

Hiervoor de volgende Laguna's gehad.
Een Laguna 1.8 RT uit 1994 van 1998 - 2000 (van de eerste laguna's met kenteken HP-JH-.., volgens de RDW bestaat ie niet meer inmiddels)
Een Laguna Break 1.6 16V uit nov 2000 van nov 2000 tot 2005 gereden (was een van de laatste Laguna I's, heb Laguna's II gezien met een ouder kenteken)
Een Laguna II 1.6 16V Grand Tour uit 2005 van jan. 2005 tot januari 2007 in gereden. Helaas heb ik die economisch total loss gereden.
Ik vind de Laguna een topper. Eigenlijk nooit problemen gehad, behalve wat accu problematiek. Die zijn vaak vervangen bij de Break uit 2000 en de Laguna II uit 2005. Aangezien dat voornamelijk in de garantieperiode was heeft dat weinig gekost voor mijn werkgever.
Mijn gebruikersnaam komt van mijn motorfiets, een Kawasaki ZX-12R uit 2004.
Ik heb gelijk al 1 vraagje: heeft de Laguna een iso stekker aan de autoradio/navigatie? Het is een Carminat Informée 2. Ik wil namelijk een parrot bluetooth carkit aansluiten, liefst met de goede stekker.
Met vriendelijke groet,
Rob