Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo iedereen
Ik zit met een reuze probleem die ik niet vindt.
Opeens lampje batterij en elektrische probleem.
Thuis gekomen stil gelegd en terug willen starten en starter deed gewoon tak.
Alles uitgemeten aan de batterij blijkt op de regeleenheid...
Ik krijg een melding elektrische storing gevaar controleer start stop op mijn display. Ik heb een Renault clio bouwjaar 2019. Deze storing heb ik vaker gehad. Mijn accu is vervangen en de aansluiting van de start stop op de accu is ook vervangen. En...
Nieuw op het forum, dacht ik ons probleem voor te leggen aan jullie (hopelijk) ervaringsdeskundigen. Collega rijdt (reed) in een Zoë Edition One uit 2019. Nov. vorige jaar ontstond de melding in 'elektr. storing motor' in rood,...
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.