Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik hoop dat ik de forumleden nog lastig mag vallen met weer een Captur vraag
In de offerte die ik heb ontvangen wordt 595,- euro gerekend voor de two-tone kleur.
Uit de brochure en op de site van Renault haal ik dat de prijs van de Dynamique INCLUSIEF uitvoering in twee kleuren is.
Wat is jullie ervaring?
Hartelijke groet, Caroline
Captur TCe 90 Dynamique - Pack City Camera - Pack Style - R-Link - beige cendé / ivoire
Besteld in juni, geleverd in november - met dank aan service van Autohaag Zeeuw Den Haag
Het is niet de two-tone-kleur die je betaalt, maar de meerprijs voor de metallic lak.
Als je geen metallic-kleur kiest hoef je niets bij te betalen voor de lakcombinatie.
Ik kan me voorstellen dat je in verwarring wordt gebracht, had ik ook en het staat (een beetje) onduidelijk in de prijslijst.
Verhelderend, dank je wel. De enige kleur die bij de Dynamique prijs is inbegrepen is marineblauw, omdat dit geen metallic lak is. De 'kleine lettertjes'
Captur TCe 90 Dynamique - Pack City Camera - Pack Style - R-Link - beige cendé / ivoire
Besteld in juni, geleverd in november - met dank aan service van Autohaag Zeeuw Den Haag
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen, ik heb een Scenic bose gekocht uit 2014 met een digitaal dashboard. Hoe stel ik de kleur van de snelheidsmeter etc. In,? Deze was nl blauw en is nu heel geworden. Vriendelijke groet Robert.