ruitensproeiermotor
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 13 aug 2021 17:15
- Actief als: particulier
ruitensproeiermotor
Hallo hebt een problem met de ruitersproeier, als ik hem aanzet voor of achter dan sproeit hij niet.
Er komt uit 1 van de 2 sproeiers heel klein beetje vloeistof dat lekt dan een beetje.
Het pomp hoor ik wel draaien en hebt met perslucht de gaatjes al geprobeerd los te maken.
Wat kan ik nog meer doen heb ook geprobeerd om de slang bij de sproeiers los te halen wat niet gelukt is (hoe moet ik die loshalen) dan kan ik die ook met perslucht doorblazen.
En Hoe maak ik op de makkelijkste manier het pomp los via het rechterwiel voorwiel en hoe maak ik de plastic dopjes van het binnenscherm goed los zonder dat ze kapot gaan.
Hebt op het forum al rond gespit of ik wat informatie kan krijgen over dit problem.
Groetjes Henk
Er komt uit 1 van de 2 sproeiers heel klein beetje vloeistof dat lekt dan een beetje.
Het pomp hoor ik wel draaien en hebt met perslucht de gaatjes al geprobeerd los te maken.
Wat kan ik nog meer doen heb ook geprobeerd om de slang bij de sproeiers los te halen wat niet gelukt is (hoe moet ik die loshalen) dan kan ik die ook met perslucht doorblazen.
En Hoe maak ik op de makkelijkste manier het pomp los via het rechterwiel voorwiel en hoe maak ik de plastic dopjes van het binnenscherm goed los zonder dat ze kapot gaan.
Hebt op het forum al rond gespit of ik wat informatie kan krijgen over dit problem.
Groetjes Henk
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 13 aug 2021 17:15
Re: ruitensproeiermotor
Heb vanavond het ruitersproeierpompje er uit gehaald en hebt gelijk even gekeken of er 12 volt op de stekker staat en dat
staat er ook op.
heb hem tot aan het motortje losgehaald met veel pijn en moeite en alles mooi schoongemaakt maar ik krijg het gedeelte waar het schoepenradje wat de motor aandrijft niet los hoe moet dat?
En als ik hem er weer inzet dan draait hij wel maar hij sproeit niet heeft dat met het schoepenradje te maken.
Als hij kapot is waar kan ik het beste een nieuwe kopen bij de dealer of universeel.
Groetjes Henk.
staat er ook op.
heb hem tot aan het motortje losgehaald met veel pijn en moeite en alles mooi schoongemaakt maar ik krijg het gedeelte waar het schoepenradje wat de motor aandrijft niet los hoe moet dat?
En als ik hem er weer inzet dan draait hij wel maar hij sproeit niet heeft dat met het schoepenradje te maken.
Als hij kapot is waar kan ik het beste een nieuwe kopen bij de dealer of universeel.
Groetjes Henk.
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 feb 2022 12:26
nieuw kopen , kost 16 euro bij een automaterialenzaak.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 mei 2025 13:49
Goedendag
Niet gaan tobben met een oud motortje kost idd bijna niets.
Neem wel de oude mee want je hebt verschillende aansluitstekkers
Suc6
Martin
Niet gaan tobben met een oud motortje kost idd bijna niets.
Neem wel de oude mee want je hebt verschillende aansluitstekkers
Suc6
Martin
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen