Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gister even de 2 achterstoelen verwijderd voor een klein verhuizing.
Vandaag wilde ik beide stoelen terugplaatsen en nu heb ik moeite met 1 stoel.(Achterste rij)
De rail waar de stoel in valt is niet gelijk.
M.a.w. als ik de stoel er nu in zou zetten (klikken) zou die scheef komen te staan.
In de rail zelf zit totaal geen beweging.Doe ik nu wat verkeerd of is er een handigheidje voor?
Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel
Mon voiture: 2001 Renault Grand Espace Initiale 3.0V6 Aut.
Dat heb ik geprobeerd...(Misschien moet ik meer Spinazie eten)
Ik zal het eens proberen om erop te zitten en dan te verschuiven..
Welke hendel bedoel je.
Ik heb een hendel aan de zijkant en een hendel aan de onderkant welke te bedienen is met het stukje rode spanband achterop de stoel.
Mon voiture: 2001 Renault Grand Espace Initiale 3.0V6 Aut.
Zat er bij een Espace III niet net als een Espace IV een aparte hulpgereedschap om de rails te verstellen?
Zo,n zwart driekhoekige ding met een haak eraan?
Je hebt een Espace van de eerste generatie? Dan kreeg je er een plastic hulpmiddel bij om de rail te verschuiven. Is een soort ronde handgreep die je onder de rail kan klemmen. Als je die niet hebt eens bij de dealer passeren en daar eens vragen?
Hmm, kan me vaag iets herinneren dat ik iets dergelijks een jaar of 7 geleden achterin gezien heb, maar weet niet meer of het verdwenen is in een van de opbergvakken, of dat ik het meteen weg-andersgeaard heb...
Ik haal regelmatig stoelen eruit. Je komt verschil ook tegen als je van 3 naar 2 stoelen wil op de eerste rij. Heb meestal wel een paraplu of schroevendraaier liggen. De punt van de plu even tussen beugel en vergrendeling zetten, iets indrukken. Werkt ook prima. Maar nu ik weet waar dit apparaat voor is, die maar even gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut