3 weken terug naar Autrans Lunteren geweest voor het spoelen van mijn automaat.
Er werd mij verteld dat de oliekeering van de Aandrijfas lek was en dat deze op korte termijn vervangen dienden te worden.kosten zouden komen op ca. €250,- ex.btw.
Ik hier in Utrecht toch even naar mijn eigen garage voor een second opinion.Daar hebben ze geen lek kunnen vinden.

Sinds gister bonkt hij weer aardig en schakelt soms lukraak naar verschillende versnellingen.

Onder de auto vrijwel niets gevonden maar bovenop het blok nabij de automaatbak ligt er wel een plas olie.
Wie kan mij vertellen waar het dan precies vandaan komt en wat er dan lek kan zijn.
Ik zou graag een foto willen maken zodat jullie het kunnen zien maar het regent pijpenstelen hierzo.
Even terug naar Autrans Lunteren.
De oude man met de paardenstaart (van Autrans) vertelde mij dat de oliekeering van de aandrijfas kapot was en dat hij meer olie in de bak gedaan vanwege de lekkage..((Ik heb zelf geen lekkage gezien))
Ik kon de auto niet laten staan aangezien ze heel druk waren en ik ook niet genoeg cash bij me had dus meegenomen maar ik had dit niet zo snel verwacht.
Is er iemand op het forum die de middelen en tijd heeft om een eventuele hoes,keering of wat er ook lek mag zijn te vervangen?
Ik wil graag meehelpen en ervoor betalen maar wat de garage's vragen daar heb ik het geld niet voor.
Geld is zowat op aangezien we bij een bewindvoering zitten en de auto in onderdelen verkopen is mijn grootste nachtmerrie.

Help,help,help!!