Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Balen! Het scharnier van het binnenklepje is afgescheurd. Geen idee wanneer dat is gebeurd. Het is ook weer een constructie van niks. Een rolletje drukt behoorlijk stevig tegen een profiel in het scharnier om hem open te laten staan, maar het asje zelf, wat al die kracht plus het geruk aan het klepje moet doorstaan, wordt door een flinterdun stukje plastic op zijn plek gehouden.
Vooralsnog: voorzichtig mee zijn dames en heren. Ik ga eens kijken wat ik er aan kan verzinnen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik voel hem al aankomen. Discussie over ruw gerbuik of niet. Een automonteur die een 400V/63A conector gaat vervangen, onderdelen bestellen, auto een week weg (hoor je mijn optimisme? ). Misschien ben ik gewoon te veel een knutselaar.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Balen voor je maar zoals Dave aangeeft: gewoon melden als schade onder garantie. Tijdens de besteltijd kun je gewoon in je auto blijven rijden en het vervangen zelf mag niet langer dan een paar uurtjes duren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.