Fuego update uit IJmuiden
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 24 nov 2010 00:20
Fuego update uit IJmuiden
Hallo allemaal,
Spannende tijden voor de organisatie van de meeting van komende zaterdag. Hopelijk gaat alles naar wens daar. Ik kan er helaas niet bij zijn. Jammer.
Ik ben nog steeds op zoek naar een Fuego. Gisteren contact gehad met de eigenaar van de Fuego uit Rotterdam (die inmiddels in Zoetermeer staat). Binnenkort maar een keer kijken. Ook doe ik nog een poging om de GTX van Stephan uit Hoorn te kopen.
Van Stefan uit Beverwijk heb ik niets meer gehoord dus ga ik op zoek naar een andere oplossing. Daar heb ik waarschijnlijk een ambulance voor nodig. Als iemand een betaalbaar adres weet, dan graag.
Gisteren met een gehuurde Peugeot 207 naar Dordrecht en Rotterdam gereden. Dat rijdt wel heel mooi, hoor, beter dan de Clio, maar toch...
Als een Fuego niet lukt wordt het waarschijnlijk een Renault 19 of 21. In het ergste geval een Ford Scorpio of Mazda 929 coupe.
Veel plezier iedereen op zaterdag.
Groet, Meerten
Spannende tijden voor de organisatie van de meeting van komende zaterdag. Hopelijk gaat alles naar wens daar. Ik kan er helaas niet bij zijn. Jammer.
Ik ben nog steeds op zoek naar een Fuego. Gisteren contact gehad met de eigenaar van de Fuego uit Rotterdam (die inmiddels in Zoetermeer staat). Binnenkort maar een keer kijken. Ook doe ik nog een poging om de GTX van Stephan uit Hoorn te kopen.
Van Stefan uit Beverwijk heb ik niets meer gehoord dus ga ik op zoek naar een andere oplossing. Daar heb ik waarschijnlijk een ambulance voor nodig. Als iemand een betaalbaar adres weet, dan graag.
Gisteren met een gehuurde Peugeot 207 naar Dordrecht en Rotterdam gereden. Dat rijdt wel heel mooi, hoor, beter dan de Clio, maar toch...
Als een Fuego niet lukt wordt het waarschijnlijk een Renault 19 of 21. In het ergste geval een Ford Scorpio of Mazda 929 coupe.
Veel plezier iedereen op zaterdag.
Groet, Meerten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
Re: Fuego update uit IJmuiden
waarom geen R11 of een R9. Dan heb je toch nog iets bijzondersMeerten Welleman schreef: Als een Fuego niet lukt wordt het waarschijnlijk een Renault 19 of 21. In het ergste geval een Ford Scorpio of Mazda 929 coupe.

Jouw eerste keus is trouwens niet slecht! ben stiekem ook wel een beetje verliefd op de fuego. die mooie Rode Turbo die te koop staat is uitermate mooi. Ik kan hem alleen niet betalen

Gr
RenSport
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Waar zijn ze gebleven?
Er was een tijd dat je ook in het dagelijkse verkeer nogal wat klassiekers tegenkwam. Ook Fuego's zag je nog weleens op de weg. Dat beeld is totaal veranderd. Dat zie je ook terug op internet op de autowebsites. Fuego's worden nog nauwelijks aangeboden. Als dat wel gebeurt vanaf 1500 euro voor een goed exemplaar. Eigenlijk helemaal niet zoveel. Turbo's zijn een stuk duurder. Maar kijk naar de Ford Capri's of Alfa Romeo's GTV. Die zijn vaak een stuk duurder. En verder lopen de prijzen alleen maar op. Of zijn klassiekers alleen nog te vinden via de websites van de clubs, Mitsubishi Celeste, Cordia, Starion, Mazda 818, 929, Citroen GS en CX enz. Ze zijn er gewoon niet meer.
Groet, Meerten
Groet, Meerten
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Renault 9 en 11
Maar om op de laatste vraag terug te komen. Ik kijk wel naar de Renaults 19 en 21 die te koop worden aangeboden (ik heb een hele mooie bordeaux kleurige 21 laten lopen) maar ook de 9 en 11 is bijna niet te koop. De 11 vind ik ook een hele mooie auto. De Renault 16 kom je ook bijna niet meer tegen. Toevallig is er hier in IJmuiden een garage die ze zelf uit Frankrijk haalt, maar anders zag ik ze niet.
Groet, Meerten
Groet, Meerten
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
Klopt, een 9 of een 11 begint ook bijzonder te worden.
ik wens je nog veel succes met de verdere zoektocht naar een mooie en bijzondere "youngtimer". En zodra je er 1 hebt, dan heb je ook wel wat bijzonders. iets waar je trots op kunt zijn.
dat zou ik niet zo gou hebben bij een standaard 19. een mooie 21 begint ook al wel redelijk zeldzaam te worden. net zo goed als een 25.
Succes met de zoektocht
Gr
Rensport
ik wens je nog veel succes met de verdere zoektocht naar een mooie en bijzondere "youngtimer". En zodra je er 1 hebt, dan heb je ook wel wat bijzonders. iets waar je trots op kunt zijn.
dat zou ik niet zo gou hebben bij een standaard 19. een mooie 21 begint ook al wel redelijk zeldzaam te worden. net zo goed als een 25.
Succes met de zoektocht
Gr
Rensport
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen