Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Waarschijnlijk al veel genoemd maar nog nergens een oplossing gezien voor het volgende:
In mijn senic bose wordt van de 4 sticks die ik probeer slechts 1 stick herkend (Scandisk Cruzer 8 gb)
Ik heb ook diverse andere geprobeerd zoals Verbatim en Intenso mini en nog een paar onbekende merken.
Hallo,
Gekend probleem . Dealer weet hiervan
Software 3.0.0.27 is nu nieuw en moet probleem verhelpen met niet herkennen van sticks en koppelen telefoons .
Ga naar menu : audio : instellingen : software , je hebt waarschijnlijk nog 3.0.0.24 .
Duurt een paar minuten om software er op te zetten .
Mvg Kurt
Inderdaad 3.0.0.24 dus naar de dealer voor de update.....zaterdag opgehaald hadden ze eigenlijk op moeten letten
Ga er morgen gelijk aan werken en laat het weten als het is gelukt
Nou de update gehad maar het help niets. Herkent alleen mijn Scandisk stick en de vier andere, waaronder Verbatim en Intenso niet.
Is Scandisk een voorkeurs-merk of is er iets speciaals met deze sticks.
Ik weet het niet meer maar vind het wel raar.....usb is toch usb???
Ja alles in Fat 32 en nog maar eens opnieuw geformatteerd en op fouten gecontroleerd en alleen maar mp3 los in de root maar het mag allemaal niet baten. Alleen op die ene Scandisk cruzer 8 GB na, die doet het wel.....dat is toch raar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nou wie het weet mag het zeggen. Nieuwe Scandisk mini cruzer 16 gb gekocht, in de radio en prima werkend.
Alleen Scandisk sticks dus. TomTom zegt aan een nieuwe firmware te werken om dit op te lossen.
Maar ja, ik heb nu 2 scandisk sticks (totaal 24 GB) dus kan de hele wereld rond rijden met muziek.
TOCH BLIJFT HET RAAR
In onze Megane had ik ook dat alleen Databar het deed.
Nu in onze nieuwe Scenic heb ik een 128gb(!) kaartje er in zitten, zo'n heel kleintje en die doet het (gelukkig) ook.
Geen idee welk merk dat is, maar komt rechtstreeks uit China.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Auto gekocht met kapotte motor, andere motor ingebouwd inclusief nieuwe db riem set, alleen nu maakt de auto een raar geluid zodra hij warm wordt, dus langzaam gaat lopen, komt bij distributie...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...