Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Gister heb ik een renault twingo epicea 2001 gekocht. Bij de motor is een slang/buis die gescheurd is. Ik weet alleen niet hoe dit onderdeel heet, want ik wil hem bestellen via internet en zelf monteren.
Avast bedankt!
Motoronderdeel.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Admin op 30 aug 2014 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden:svp gewoon afbeelding in bericht insluiten via de bijlage optie, i.p.v. gebruikers te verplichten deze te moeten dowloaden van een externe site voordat ze iets zien. ++ titel aangevuld met modelinfo.
Dit is de luchtaanzuigslang. Echter deze zijn van slechte kwaliteit, een soort stof om het geluid wat te dempen.
Heb voor iemand anders al op de sloop gekeken, en ze zijn allemaal slecht of er al afgehaald.
Bij de Dealer prijzig, en gaan weer kapot.
Als je de diameter opmeet kan je wellicht bij een bedrijf dat flexibeleslangen levert/maakt terecht.
mvg WillemS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden,
Ik heb een Renault Arkana van september 2023. In de zomer heb ik issues met mijn verwarming.
Deze blijft koud blazen tot en met 25.5 graden, de volgende stand is HI en dan gaat hij heel warm blazen dus een aangename temperatuur...
Sinds kort een Zoe Q210 van 2015 in mijn bezit.
In het dashboardkastje zit iets wat ik niet kan thuis brengen. Deze is aan de linkerzijde tegen de wand geplaatst.
Wie weet wat het is en waarvoor het dient.
Beste forumleden,
Ik wil weten welke motor in een master1 1984 ligt.
Het is een benzinemotor,, en ik weet inmiddels dat deze bus met 2 type motoren is uitgerust (origineel)
De J5R of de J7R. Maar hoe ik deze kan identificeren.. . geen idee...
beste mensen,
waar kan ik een tweedehands paravan (net onder de voorruit) vinden. die van mij is verrot door vocht. een nieuwe kost 250 euro wat ik dus te veel vond. de paravan vangt het vocht/ water op en voer deze naar de beide zijkanten af.
MVG...