Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Misschien een overbelaste server van Renault?
Zou die lange downloadtijd overigens graag over hebben voor een gratiez 930 versie van TT!
Neem tenminste aan dat je die er nu op hebt.
Die vraag (aanpassingen 925 <-> 930) kan hier denk ik niemand beantwoorden.
Wat je hier wel kunt lezen is dat de 925 verre van ideaal is. Is ook mijn ervaring.
Vandaar dat ik de 930 interessant vind.
Maar ga daar voorlopig zeker geen geld aan uitgeven.
Eerst maar eens kijken van meneer Renault (m/v) met de kaartupdates gaat doen.
Voorlopig is dit nog een chaotisch gebeuren helaas...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Ik krijg maar geen FOTA binnen, nu zag ik dat er ergens een mogelijkheid is om dit handmatig te doen, helaas leiden al mijn zoektochten naar een dode link in Zwitserland.
Type auto is een Renault Arkana uit 2023, met groot beeldscherm...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Yess, Morgen krijg ik dan eindelijk de software update wat zou moeten helpen om mijn auto boven 100Km/u weer vanzelf in EV modus te laten gaan en dat de bezine in de olie probleem moet oplossen. Alleen denk ik dat de laatste niet echt gaat helpen...