De moderator zou wat mij betreft dit topic mogen hernoemen naar: Mijn ZOE is geleverd!
Wat een genot, en een plezier om voor het eerst in je leven een geheel nieuwe auto in ontvangst te mogen nemen. En dan ook nog een ZOE!
Complimenten aan Renault dealer Van Kesteren in Kampen voor de soepele medewerking en adviezen!
Het is inderdaad dus de vernieuwde uitvoering, zoals eerder in de PDF'jes al was te zien. (foto's volgen nog)
Ik heb nog snel even gekeken in het showroommodel, maar ik vindt de veranderingen echt een verbetering! Nu alles in het interieur chroom is, en het dashbord dezelfde kleur heeft als de vlakken in de deuren is het echt een mooie eenheid geworden. Nadat ik wegreed stond ik stil voor een verkeerslicht, met volle zon op het dasbord en de weerschijn was niet of nauwelijks meer of anders dan in bv de Mondeo. Daarover hoeft niemand te twijfelen of de modificatie wel nut heeft.
Nu nog heel even wachten tot alle functionaliteiten geactiveerd zijn, dat komt deze week wel in orde hoop ik. Maar voor nu is er genoeg te spelen!
Ik hou jullie wel op de hoogte van mijn belevenissen...