Model/uitvoering : _model renault scenic 1.9 dci 120 pk
Bouwjaar : _ 2003
Brandstof : _diesel
wanneer de auto rijdt met 50 of 80 km per uur dan draait die als een zonnetje en het verbruik is 1 op 17
maar als ik voor een stoplicht staat dan loopt de motor in stationaire toestand zo hortend en stotend dat is niet prettig
wat kan ik hieraan laten doen en wat zou de oorzaak zijn de auto heeft wel al 280000 km gedraaid desondanks wil ik hem nog niet wegdoen want hij rijdt nog steeds goed en prettig
motor loopt hortend en stotend stationair
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 11 aug 2014
- Laatste bezoek: 03 jul 2016 22:24
- Actief als: particulier
- Locatie: Het Noorden des Lands
Re: motor loopt hortend en stotend stationair
Ik heb van de week mijn egr klep schoongemaakt en een halve slag gedraaid omdat ik last had van horten en stoten rond de 2000 toeren, en gas geven had geen zin meer. Nu geen last meer van en het is een simpel karweitje om te doen. Of jouw probleem daarmee opgelost zou kunnen worden weet ik niet, maar het kan een oorzaak zijn.
www.autopoetsbedrijfwinsum.nl
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: motor loopt hortend en stotend stationair
Hallo,
De regelaar op de pomp kan vervuild zijn of versleten .
de wagen draait dan op 3 a 4 cilinders , schommelend in stationair toerental .
Meestal kan je dit via clip (renault) zien dat de afregeling van hoeveelheid brandstof op en neer gaat .
Zie bijlage pomp regelaar .
Mvg Kurt
De regelaar op de pomp kan vervuild zijn of versleten .
de wagen draait dan op 3 a 4 cilinders , schommelend in stationair toerental .
Meestal kan je dit via clip (renault) zien dat de afregeling van hoeveelheid brandstof op en neer gaat .
Zie bijlage pomp regelaar .
Mvg Kurt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 335 Weergaves
-
Laatste bericht door Renier
-
- 5 Reacties
- 518 Weergaves
-
Laatste bericht door A110
-
- 5 Reacties
- 332 Weergaves
-
Laatste bericht door Herbie0007
-
- 5 Reacties
- 321 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 2 Reacties
- 150 Weergaves
-
Laatste bericht door nikk
-
- 2 Reacties
- 394 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450
-
- 5 Reacties
- 399 Weergaves
-
Laatste bericht door nikk