Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nou ja , echt is ie niet... maar het komt er dichtbij !
Het is de auto van m,n neef uit Monnickendam .
Ik ken de auto al sinds nieuw alsmede alle eigenaren ! De laatste , Waylon komt ook op dit forum hij rijd nu een Laguna.
Hier de foto,s !
De Renault 5 van Michel staat bij het renault 5 gedeelte
zow, daar heb ik respect voor...
ik heb btw eventueel nog een compressor liggen voor een r21 txe (voor de climatcontrol van een 2,2 i)
mij aircowerkt namelijk niet meer en het ligt niet aan de compressor, en ik heb geen geld om de airco weer werkend te krijgen
het enigste wat er nog is , is dat het aanzuigmotortje soms niet werkt , maar hij heeft een ander paneel gevonden op de sloop en een recirculatieklep ! warempel in purmerend !!
zo zoek je je rot , en zo loop je er tegenaan ..
je wil niet weten hoeveel geld er nu in de auto zit ! daar kun je ook een laguna voor kopen ..
ja dat weet ik dan ook weer .
dacht dat de climate control onderdelen uit een bruine r21 hb kwamen want ik zie die auto
nergens meer rijden.
die auto had namelijk climate control met airco vandaar de vraag of dat uit deze auto kwam.
en ter info deze r21 reed in de omgeving van purmerend-edam-volendam rond.
Ik heb vandaag deze auto gezien, aangezien de eigenaar wat onderdelen van mijn renault mocht afhalen, zodat er een r21 langer blijft rijden... Maar In ieder geval is nog steeds erg mooi, en erug goed onderhouden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut