Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mag niet, maar wel leuk .
ik rijd veel met een 7 zits Picasso, daar zitten hele kleine, maar goed bruikbare zitjes op de derde rij, misschien is dat een idee.
Ik denk dat het een uitdaging wordt om de derde zitrij te maken, kleine zitjes is een must.
Dan moet er nog been ruimte gecreëerd worden. Reservewielbak eruit biedt iets ruimte, maar ik twijfel of dat genoeg is.
Succes! En houdt ons op de hoogte!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
Afgelopen weken tijdens onze vakantie gestrand met onze Megane IV 1.5 DCI (tellerstand ongeveer 145.000). Motor liep erg onregelmatig en gaf foutmeldingen. Na diagnose bleek dat 1 verstuiver niet goed was en 2 af en toe niet lekker meer meedeed....
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Ik heb een Kadjar 1.2 uit 2016.
Wat mij opvalt is dat in stilstand geen probleem is om tussen versnellingen te schakelen. Tijdens rijden of op toerental schakelen tussen 1e en 2e versnelling, maar ook terugschakelen van 3e naar 2e versnelling, het...