Slotbouten voor de Captur Dynamique

Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Forumregels

- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Slotbouten voor de Captur Dynamique

Bericht door Eric H »

Beste forumgenoten,
Ik heb een vraag over de wielbouten die op de Alluminium velgen van mijn bestelde Renault Captur Dynamique zitten.
Ik heb dus de Lichtmetalen wielen 17" Diamantee Noire 17 inch.
Nou las ik dat je daar slotbouten voor kan aanschaffen en dat deze dan ook van chrome zijn en tegelijk de velgen nog sierlijker maken.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen welke ik dan zou moeten hebben en heeft iemand met dezelfde velgen dit misschien al en kan die misschien een foto laten zien hoe het er dan uitziet.
Ik hoor en zie het graag van je,
Mvg,
Eric
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Joepie
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 nov 2014 08:44
Actief als: particulier

Re: Slotbouten voor de Captur Dynamique

Bericht door Joepie »

Misschien wat late reactie.
Ik heb vandaag slotbouten besteld voor dezelfde velgen. Er worden er vier geleverd, voor elk wiel 1.
Ze zien er hetzelfde uit als normaal, alleen voorzien van een slotje waarvoor je een sleutel krijgt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: Slotbouten voor de Captur Dynamique

Bericht door Eric H »

Hoi Joepie, beter laat dan nooit.
Ik moet ze ook nog steeds bestellen en zal dat eerdaags gaan doen.
Het zijn geweldige mooie velgen ( vind ik natuurlijk ) maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig of ze ook geliefd bij het dievegilde zijn.
Groeten,
Eric H
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Joepie
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 nov 2014 08:44
Actief als: particulier

Re: Slotbouten voor de Captur Dynamique

Bericht door Joepie »

ja,
concrete gevallen zijn nog niet bekend, maar de airbag van de Clio werd als voorbeeld gegeven. Daarvan ontstaat na schade (ook in buitenland) een vraag naar. Dat kan bij de velgen ook zo zijn. Na schade moet(en) er misschien 1 of 2 vervangen worden. Ik woon in de grote stad en als het gebeurt dan heb je veel gedoe. Voor 77 euro de gok maar niet genomen.
Vond trouwens ook hier een draadje over de slotbouten: slotbouten-voor-lichtmetalen-velgen-t17409.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht