Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb 2 infrarood sleutel voor mijn renault alleen 1 werkt er niet meer ik heb hem geprobeerd te kalibreren na vervanging van de batterij maar lukt niet dit kost me bij de dealer 150euro is me verteld
kan iemand me toevallig helpen want 150e is me te duur
Helaas, is niets anders aan te doen.
Alleen een nieuwe sleutelkop is hier de oplossing en die kost 150 euro.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Een infrarood sleutel van een Scenic kost 89 euro ex BTW.
Hierbij komen nog de kosten van het inlezen en het opvragen van nood- en inleescode.
En dan nog de BTW, alles bij elkaar ongeveer 150 euro.
1 sleutel werkt uiteraard wel alleen mocht deze ook defect raken, dan staat je auto een week stil tot je nieuwe sleutel binnen is.
De startonderbreker werkt namelijk ook via de afstandbediening van de centrale vergrendeling.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik kocht zonet een Renault Master 2 van 2010.
De batterij en dynamo zijn net vervangen. Ik rijd en parking op en plots geeft de bestelwagen een foutmelding en start niet meer.
De wagen staat nu vast op de parking.
Rood lampje blijft branden en...
Een paar dagen geleden viel het knipperlicht en centrale deurvergrendeling uit of dat gelijktijdig ging weet ik niet.
Als ik in de auto zit en bedien de sleutel hoor ik wel een klik bij het openen en sluiten maar geen beweging in de deuren....