Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste Renault-kenners,
Ik heb een renault clio grandtour en sinds kort heb ik een elektrische storing (denk ik) bij mijn lichten en ruitenwissers.
Als ik mijn lichten aandraai gaan soms mijn lichten aan, en daarna plots weer uit, beginnen ze te flikkeren etc.
Ook mijn ruitenwissers doen raar. Als ik ze opzet doen deze het soms niet..volledig ontregeld lijkt het.
Ik vrees dat het me een bom geld gaat kosten
Iemand van jullie misschien een idee wat de oorzaak kan zijn of waar het aan ligt?
Hallo,
het probleem zit hem in één van de schakelaars aan stuur .
Uitlezen geeft meestal aan welke defect is . Kost +-170 euro voor een schakelaar dacht ik .
Mvg Kurt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ben ik weer. Hartverlamming van elektr systeem controleren melding.
2025-05-13_21-57-06.png
Wat krijgen we nou weer! Lang verhaal kort: Er is een waterpomp die het elektrisch gedeelte koelt. De software telt het aantal toeren en als een bepaald...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Hallo
ivm het vervangen van het daglicht aan de passagierskant van de grandtour ,hoe moet dit gebeuren ,je kan niet aan die ééne vijs daar is te weinig plaats om deze los te maken die andere twee vijzen lukt wel,of moet ik de bumper er afhalen,hulp...
Hallo ik heb een Clio 4 en ik vind dat mijn ruitenwissers te hard neer slaan krijg dan een hard geluid aan het einde. Is niet zo stil zo als het hoort. Wat kan ik daar aan doen als iemand mij kan helpen graag. Mvrg Wim
Ik krijg een melding elektrische storing gevaar controleer start stop op mijn display. Ik heb een Renault clio bouwjaar 2019. Deze storing heb ik vaker gehad. Mijn accu is vervangen en de aansluiting van de start stop op de accu is ook vervangen. En...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....