Centrale vergrendeling en CD wisselaar

Alle overige technische vragen over de Scenic
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Maurice
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2007 09:16

Centrale vergrendeling en CD wisselaar

Bericht door Maurice »

Verleden week heb ik een Scenic uit 2000 gekocht en ik heb een vraag.

Op het moment dat ik de deur open of wegrijd hoor ik een klik in de centrale vergrendeling en gaat het lampje met het sleuteltje boven branden. Dit kan ik dan weer uitmaken door op het bedieningspaneel op het knopje met de deuren te drukken. Weet iemand of dit normaal is of kun je dit ook of de een of andere manier uitzetten.

Een andere vraag. Er zit een ingebouwde radio in met naar het schijnt en volgens het boekje een geintegreerde CD wisselaar voor 6 CD's. Ik heb er één CD in zitten en durf er niet nog één in te duwen omdat ik bang ben dat dan iets misgaat.
Weet iemand hoe dit werkt ????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Scenic2
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 150
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:02
Actief als: particulier
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Scenic2 »

Maurice, knopje van de automatische vergrendeling ingedrukt houden totdat je een piep hoort, pas dan is hij van de automatische vergrendeling af. Evenzo om weer aan te doen,weer de knop een paar seconden ingedrukt houden totdat weer die piep komt !! :) :)

groeten
Renault Scenic II 2.0 16V DynLux 2005 MVB66 Gris Eclipse
17 inch Borbet LV4 Lights Black / SK Tuning Endrohr
AEG PE 150 / DAP900
/ FINISHINE
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

martmarbus
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:59
Actief als: particulier
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Centrale vergrendeling en CD wisselaar

Bericht door martmarbus »

Maurice schreef:Verleden week heb ik een Scenic uit 2000 gekocht en ik heb een vraag.

Vr 1
Op het moment dat ik de deur open of wegrijd hoor ik een klik in de centrale vergrendeling en gaat het lampje met het sleuteltje boven branden. Dit kan ik dan weer uitmaken door op het bedieningspaneel op het knopje met de deuren te drukken. Weet iemand of dit normaal is of kun je dit ook of de een of andere manier uitzetten.

Vr 2
Een andere vraag. Er zit een ingebouwde radio in met naar het schijnt en volgens het boekje een geintegreerde CD wisselaar voor 6 CD's. Ik heb er één CD in zitten en durf er niet nog één in te duwen omdat ik bang ben dat dan iets misgaat.
Weet iemand hoe dit werkt ????
antwoord op vraag 1
De knop waarmee ja van binnen uit de deuren kunt afsluiten, daarmee kun je de automatische deurvergrendeling uit zetten.
Door met de knop op deuren ontgrendelen te drukken en deze een 10 tal seconden ongedrukt te houden. zul je een pieptoon horen.
Na het horen van de pieptoon zullen de deuren, na het wegrijden, niet meer automatisch vergrendelen.
Wil je de automatische vergrendeling weer instellen, druk je gewoon weer op de knop van vergrendelen en houd die weer zolang ingedrukt, tot de piep hoorbaar is.

antwoord op vraag 2

Ik weet zeker dat je geen cd wisselaar in je wagen hebt
Dus kan er maar 1 cd per keer in je radio.
Maar je kunt bij meneer Renault een externe cd wisselaar kopen.
En daar doelt je boekje op.

Mart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht