Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
"Service niet bereikbaar" wordt aangegeven. Oorzaken: auto wordt niet opgeladen, er kan een storing zijn in het datacentrum. De ZOE is idd niet aan het laden, maar heeft dat wel gedaan dus die gegevens hadden door moeten komen. Heb de laatste dagen wel zitten pielen met de verbinding in de ZOE. Via de menu optie "verbindingen" gezien dat die verbinding vaak uit, soms aan is, maar meestal kortstondig. Dat is overigens niets nieuws, is altijd zo geweest.
@Ad: gebeurd dat vervangen van de TCU onder garantie?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Mooi. Ik wacht nog even af, de ZE-services via de desktop zijn "niet bereikbaar" en de verbinding van de ZOE is nu strak nul komma nul ipv het knipperlicht wat het voorheen was. Mogelijk hebben ze nog wat werk aan dat servertje in Frankrijk.
Heb voor de zekerheid de fabrieksinstellingen teruggezet maar dat gaf geen verschil. Behalve dat ik al mijn instellingen weer terug mag zetten natuurlijk.
Update:
De ZOE gaat as maandag naar de dealer om vanuit Frankrijk de verbinding geactiveerd te krijgen. De locale R-link expert (arme man) gaat zich er mee bezig houden. Voorwaarde was dat fabrieksinstellingen teruggezet waren, dat was gelukkig gelijk doorpakken (want al gebeurd).
Zag in de juridische voorwaarden van de App dat het een Hitachi techniek is.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Nu heb ik de goedkoopste versie van de ZOE en die ondersteund laden en conditioneren starten via de App niet. Wat voor kostbare techniek ontbreekt er in mijn ZOE om dat mogelijk te maken?
Handmatig (in de auto) instellen van de airco kan wel en ik meende dat dat ook het geval was voor opladen. Nu mijn TCU vervangen is zie ik dat het symbool voor die toepassing niet beschikbaar is. Klopt dat?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Nu de TCU terug begrouwbaar werkt, bedenk ik ook dat die bediening vanop afstand wel interessant zou kunnen zijn. Is het enkel een kwestie van software en een optie die geactiveerd moet worden? Ik merk inderaad net als GernJan dat mijn My ZE-online een tabblad minder heeft en ook niet de optie om het laden te activeren.
Ik herinner mij dat bij aankoop de mogelijkheid om online te bedienen voor de Life een betalende optie was die ik niet genomen heb vanwege de vele problemen.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds twee weken een nieuwe Megane E-Tech; blij mee.
Maar met dit koude weer, wil ik graag 's ochtends in een lekkere warme auto stappen. Als ik dan middels de app de auto wil laten voorverwarmen, maakt ie heel vaak geen verbinding met de auto. Ik...
Ik lees op verschillende plekken op internet dat het mogelijk is om bij de Arkana de airo via de app te bedienen.
Nu heb ik de App helemaal doorzocht, maar vindt deze optie nergens.
Wie maakt er gebruik van de Mobilize app om slim te laden?
Deze app is gemaakt en gebaseerd op de Jedlix app. De Jedlix gebruiken wij al jaren om thuis slim te laden met de Tesla. Voor elke kWh slim geladen krijg je direct van Jedlix een kleine...
De Mobilize app blijft maar zeggen oneheerd laden,
Terwijl adres bekend is en ook de energieleverancier.
Zijn er meer met dit probleem? Heb de auto al 2 keer naar de fabrieksinstellingen gebracht en opnieuw aangemeld bij mobilize.
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?
Ik overweeg een Talisman Estate uit 2017 te kopen, maar merkte tijdens de proefrit dat ik de telefoon wel gekoppeld krijg om te bellen, maar dat ik muziek niet via bluetooth van telefoon naar boxen krijg. Het lijkt alsof er geen data...
Hallo,
Mijn telefoon, een Samsung A53 is gekoppeld aan R-Link2 maar ik kan alleen bellen. Media afspelen via de telefoon lukt niet. Het maakt niet uit welk type gsm ik gebruik of via welk kanaal ik muziek of een podcast probeer af te spelen, de...