Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Vanmorgen heeft het noodlot ook ons getroffen ... De accu van onze Renault Megane Scenic was defect. Deze was zo vervangen, maar het ergste komt nog; doordat de spanning er af is geweest vraagt de radio om een code en hebben we wel een half uur zonder radio moeten rijden.... verscrikkelijk
Ik heb een foto gemaakt van de zijkant van de radio:
Hopelijk kunnen jullie me aan de code helpen.... alvast bedankt.
Vanmorgen heeft het noodlot ook ons getroffen ... De accu van onze Renault Megane Scenic was defect. Deze was zo vervangen, maar het ergste komt nog; doordat de spanning er af is geweest vraagt de radio om een code en hebben we wel een half uur zonder radio moeten rijden.... verscrikkelijk
Ik heb een foto gemaakt van de zijkant van de radio:
20150127RenaultForum.JPG
Hopelijk kunnen jullie me aan de code helpen.... alvast bedankt.
7880
Gertez schreef:Blaupunkt
Bp4496a5588990
7644496091
Volgens mij kunnen we met deze Blaupunkt niets.
edit: probeer 6294 svp eens, en laat even weten of die werkt.
robby76 schreef:ik ben men code kwijt van de radio
nr 8200607918T
security A897
kan u me daarbij helpen
alvast bedankt
0353
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hallo ik ben een nieuw forumlid en weet niet waar ik me moet voorstellen ,dus hierbij:
Ik ben Walter ik ben 49 jaar en heb een Renault Scenic van 1999 aangeschaft en heb het probleem dat ik de radiocode niet weet.
Hoi ik heb iets verkeerd gedaan ik heb de 7 ingegeven en toen op het piepje gewacht.
Nu staat op het display CODE en niet meer 0000.
Heb dus iplaats van 7991 7000 ingegeven.
Nou ik had een lege accu oorzaak weet ik eigenlijk niet en dealer (2014 gekocht) heeft code niet meegeleverd.
Megane cc ii uit 2005 benzine 1,9
Radiotype staat niet voorop de radio ik denk Update want daar lijkt het op (foto id bijlage).
De vermelde code is S899 - security
wij zijn superblij als u de code weet te achterhalen want zonder radio in het donker rijden is echt heel saai.
Claus
image.jpg
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Ik heb in Zuid Frankrijk een gebruikte Renault Kangoo. Vanmorgen wilde ik de radio aanzetten en nu moet ik een code invoeren ik heb uiteraard geen code ik heb een foto gemaakt van het type plaatje. Kan iemand mij helpen aan de code?
Groeten,
Cor
probeer 6294 svp eens, en laat even weten of die werkt.
helaas werkt deze code niet
Ik kom op 4125 of 0125.
Laat me even weten welke van de 2 werkt, dan weet ik ook wat meer hoe het progje werkt.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben ook de radiocode kwijt van mijn Scenic ... Kun je me helpen? Ik stuur de foto's van de stickers op de radio mee, want weet zelf niet wat er voor nodig is. Alvast bedankt!
Ik heb een parrot ingebouwd van mijn renault(net 1 maand geleden gekocht), nadat deze is aangesloten blijkt dat er een code nodig is voor mijn radio en overal gezocht maar heb deze nergens kunnen vinden.
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Hieronder alle gegevens die ik op de radio zag staan:
ik heb een andere radio voor mijn espace
en heb enkel een W nr W 090090 en serie nr van radio R108074 6025 30 1097e
en heb chassis nr van auto waar hij in zat VF8JE0E05171544318
verders heb ik geen codes
wie kan mijn helpen aan de code om radio te laten spelen
gr
renault freak en dethleffs freak
running allround drive in shows
rally beduin schreef:en heb enkel een W nr W 090090 en serie nr van radio R108074 6025 30 1097e
en heb chassis nr van auto waar hij in zat VF8JE0E05171544318
Nou, ik denk niet dat het hiermee gaat lukken, maar probeer 3907 eens. Dacht dat de radio bij de Espace ergens diep in het dashboard gebouwd was.
Anders zal je met het chassis nummer van de donor auto naar een Renault garage moeten.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Als er iemand op het forum aanwezig is die je daarmee kan helpen kan het met een paar tellen voor elkaar zijn.
Moet je wel de juiste gegevens aanleveren.
Plaats je aanvraag, zodra er iemand is die je kan helpen wordt je code opgevraagd.
Antonio.
Renault, a way of life!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender