Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben eigenaar van een Renault Megane 2 uit 2003 2.0 16v en sinds een paar dagen doet mijn Winca s100 aftermarkt radio het niet meer. Dit alles is gebeurt nadat Ik pech had onderweg door een loszittende Bobine ,de ANWB meneer heeft toen mijn accu-polen losgehaald en teruggezet omdat ook mijn sleutelkaart het begaf, nadien heeft de radio het nog wel gedaan maar toen ik de auto buiten moest laten staan voor de garage heb ik mijn touchscreen dat boven op het dashboard zit losgekoppeld omdat het mij te link leek om de auto buiten te laten staan met ontgrendelde deuren( vanwege Defecte Sleutelkaart) alleen toen het scherm eruit was bleek dat de radio ook aan bleef staan .Twee Dagen later ben ik de auto op gaan halen bleek dat de accu leeg was getrokken door alle elektra die nog aan waren gebleven , startbooster op de accu en de auto startte perfect dus ik heb mijn scherm weer gepakt en de kabeltjes erin geklikt maar niks hoor geen response ,gisteren heb ik de radio uit de slede gehaald en de zekering en bedrading bekeken de zekering was goed alleen toen ik de stekkers er 1 voor 1 uit haalde en weer terug plaatste hoorde ik een 1 keer een soort van bevestigend piepgeluidje uit de speakers en nadien helemaal niks meer.
Weet iemand toevallig wat ik nog kan proberen ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Auto staat in Comfort stand en de hybridesysteem wisselt steeds netjes af wanneer ik onder de 100km/u rij. Ga ik nou boven de 100km/u dan gaat de auto niet meer in EV stand zelfs niet...
Mijn Grand Espace IV 2.0 Turbo uit 2012 gaat steeds meer elektronicaproblemen vertonen. De centrale deurvergrendeling werkt al een tijdje niet goed meer. Daarna begon de radio cd wisselaar te storen; die gaat inmiddels helemaal niet meer aan. Daarna...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Mijn Renault Scenic II (met 116.000km de teller) doet raar bij het schakelen. De versnellingspook gaat niet automatisch naar de neutrale stand (tussen 3 en 4) wanneer ik hem uit zijn tweede of vijfde, zesde versnelling duw. Ik moet hem...
Laatst moest ik wat reparaties doen aan de Renault Scenic van een kennis van ons en toen viel me op hoe luxe deze auto's eigenlijk zijn.
Alle opties die zij hadden zouden voor mij perfect uitkomen...