Model/uitvoering : Clio 2 / Initiale Paris
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine
Ik heb onlangs in mijn Clio, met een Cabasse radio/cd wisselaar een Yatour ingebouwd. CD's begint nu toch echt wat ouderwets te worden, maar ik wil de auto toch min of meer in originele staat laten en er dus geen andere "after market" radio in zetten. De Yatour leek me dus een prima oplossing, en tot op zeker hoogte is dat ook zo.
Maar bij mijn eerste test kom ik er achter dat hij maar 6 folders leest. Ik heb netjes volgens de handleiding van de Yatour de folders CD01, CD02, enzo... genoemd, en hij zou tot CD99 moeten kunnen lezen.
Mijn wisselaar had 6 CD's. Kan het zijn dat de radio daarom maar 6 CD folders leest op de Yatour ?
Yatour leest maar 6 folders
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
SkalTura
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
mechanic
- Gouden Bahco
Re: Yatour leest maar 6 folders
Deze yatour kan 6mappen tot 99nummers aan. Ben je bij nr99 gaat deze wel verder maar kan je niet meer scrollen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
SkalTura
Topic author - repeating visitor

Re: Yatour leest maar 6 folders
99 nummers per map neem ik aan, anders heb ik er nog niet veel aan eigenlijk...
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 2 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in