Renault komt met Clio Estate

Voorpagina / in het nieuws
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Lord_Vetinari
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 aug 2007 17:44

Renault komt met Clio Estate

Bericht door Lord_Vetinari »

Renault heeft de eerste foto’s vrijgegeven van de nieuwe Clio Estate. Het model beleeft op de IAA van Frankfurt in september zijn officiële werelddebuut. De productieversie komt in grote mate overeen met de Clio Grand Tour Concept die op de Salon van Genève te bezichtigen was.

Echt veel wil Renault nog niet kwijt over de Clio Estate. Rijplezier, ruimte, comfort en veiligheid zijn in ieder geval de speerpunten. De Franse fabrikant vermeldt verder alleen de lengte van de compacte stationwagon, 4,2 meter, en het volume van de bagageruimte: 439 liter. De overige specificaties zullen waarschijnlijk niet veel afwijken van de Clio III hatchback.

Het motorenpakket bestaat vermoedelijk uit de bekende viercilinders en dCi’s. We verwachten ook enkele kleine turbomotoren volgens het nieuwe downsizing-programma van Renault. De Clio Grand Tour Concept uit Genève was voorzien van de 200 pk sterke tweeliter uit de Clio RS, maar het valt nog te bezien of die motor ook de echte Estate haalt. Op 11 september zullen we het weten, wanneer de poorten van de Frankfurter Motor Show open gaan.

Bron

Afbeelding

Afbeelding

------------------

Ik vinnum wel geinig :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Mooi. Niet echt bijzonder of spectaculair, maar daar zit de klant voor deze auto ook niet op te wachten denk ik. In ieder geval veel mooier dan de enige twee concurrenten die er zijn: Skoda Fabia Combi en de Peugeot 207 SW
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Lord_Vetinari
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 aug 2007 17:44

Bericht door Lord_Vetinari »

Op andere fora wordt ie redelijk afgefikt. Daar zeggen ze: Koop dan een Megane Estate. Zit wel wat in. Hij komt er wel in de buurt qua formaat, denk ik. Maar ach, er zijn zoveel merken met dit soort overlappende modellen :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hans
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

ik vindt het in ieder geval een mooie auto..
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Ik had ergens gehoopt dat ze het lef zouden hebben om de 3-deurs versie van de concept op de markt te brengen.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in