Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hoi ik ben Kees en net nieuw hier op het forum, ook ik krik het gemiddelde wat omhoog: nog net geen 64.
momenteel rij ik in een gele Clio IV, binnenkort in een Captur.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe90 Start en Stop HH BrunMoca/NoirEtoile camera chroom Xenon Sitesteps.
Over 50 jaar ben ik 116 jaren oud, dus valt het nog wel mee.
Maar ik voel mij op dit moment nog wel 66 jaar.
Maar de Capur is geen AOW model hoor.
De groeten uit Amsterdam.
Besteld 23-06-2015 Captur TCe 120 EDC Dynamique Automaat. Two-tone ivoire/Noir Etoilé met Park City Camera en armsteun. Elektrisch verstelbare en inklapbare buitenspiegels.
Ook ik zorg voor een verhoging van het gemiddelde. Ik ben bijna 66 jaar (en geniet al ruim vijf jaar van mijn (pre-)pensioen. Momenteel heb ik nog een Citroen C4 Picasso 2.0 diesel, maar over een week ga ik mijn Captur tce120ECD ophalen. Een diesel is voor mij niet lonend meer (rij daar te weinig kilometers voor) en aangezien we van het voorjaar de caravan hebben weggedaan, hebben we ook geen auto meer nodig die die 1500 kg kan trekken.
Groetjes,
Theo.
26-3-2018: Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Orange Atacama / Ivoire.
Een 4cv, heb ik ook nog in gereden. Had alleen een vervelende eigenschap op het laatst, schoot steeds uit de tweede versnelling. Als je daarin reed, moest je dus eigenlijk steeds de versnellingspook vasthouden. Reed verder best lekker.
Groetjes,
Theo.
Bij de bestelling nog 51 als de Captur half oktober geleverd wordt ondertussen 52.
Gaat het gemiddelde toch weer iets om hoog na de laatste twee "jonkies" !
Ik ben eens even aan het rekenen gegaan hoe het momenteel staat met de diverse leeftijden van de zich hier opgegeven Captur rijders. Aangezien de meeste (zoals gevraagd) hun leeftijd hebben opgegeven en dit topic inmiddels al ruim twee jaar oud is, heb ik eerst alle opgegeven leeftijden herleid naar een "bouwjaar". Hierbij is over het algemeen niet bekend of men op het moment van opgave van de leeftijd al jarig is geweest of nog niet, maar dat zal over alle opgaven over het algemeen tegen elkaar kunnen worden weggestreept. Ook is er geen rekening gehouden met die personen die inmiddels of van type of zelfs van merk zijn veranderd.
Er zijn inmiddels 97 personen die hun leeftijd hebben opgegeven. Samen brengen deze 4.868 levensjaren op de teller. De gemiddeld leeftijd is iets meer dan 50 jaar wat overeenkomt met bouwjaar 1965. De oudste is 79 jaar en de jongste 23 jaar. Het bouwjaar 1951 komt het meeste voor 7 maal).
Groetjes,
Theo.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...