Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb dus een Avi met de originele radio en Carminat uit 2002
Ondertussen heb ik de originele radio/cd al uitgebreid met een versterker van 300w en extra 3weg speakers in hoedenplank en dit werk formidabel, er komt nu eindelijk een heerlijk geluid uit met een stevige dreun
Maar mijn vraag gaat over of ik een uitbreiding zou kunnen doen op de originele radio met een aux-stekker?
Nu ben ik te beperkt tot het luisteren naar radio en wat ceedeetjes terwijl mijn beste muziek op Ipod of dergelijke staan.
Ik laat wel eens foto's van mijn Avi hier nog achter.
Je kunt overwegen een Parrot MKi9200 Bluetooth te monteren.
Daar kan je een SD kaart in kwijt en afstandsbediening op/aan het stuur.
Kan ook je Telefoon nog bij. Ben je in een keer klaar.
mvg WillemS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik ben samen met een goede monteur bezig met het restaureer van een Renault Avantime. Nieuwe motor erin / maar deze blijft storingen geven in 1 lijn vd cilinders. project duurt nu 2 jaar. tips zijn welkom. erwin
Ratelend geluid :
Bij het starten hoorde ik voor t eerst een soort ratelend geluid in de motor.
Deed me denken aan kleppen-geluid .
Wie denkt dit te herkennen. Ik heb het opgenomen (mp4)
Wij zoeken een Renault Avantime. Een benzine motor met automaat. Een vereiste is dat het interieur voorzien is van deels gekleurd leer. Dus bijvoorbeeld een blauwe lak met een leder zwart/blauw interieur.
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?
IK heb gezocht in dit forum maar ik kom geen informatie tegen over de vervanging van de originele radio in een Twingo I van 2003, door een meer eigentijdse radi met Bluetooth, etcetera. De originele radio, nog met cassettespeler, doet niets meer...