Heb Zaterdag een nieuwe Captur opgehaald en wil die graag goed en mooi houden met name de buitenkant.
Nu is mijn vraag is het verstandig om de auto nu in de vaste was te zetten of is hij al behandeld met een was
Kan ik eventueel wachten tot na de zomer en dan pas in de was zetten.
Wie heeft voor mij een goed merk met welke was ik de auto kan behandelen en goed kan houden.
Groetjes Henk
Nieuwe Captur in de was zetten
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 13 aug 2021 17:15
- Actief als: particulier
Nieuwe Captur in de was zetten
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 apr 2025 12:40
- Actief als: particulier
Re: Nieuwe Captur in de was zetten
Hallo,
Ik raad u een lakverzegeling aan van Waxguard dit is een super product wel een beetje prijzig maar houd u lak langer mooi!!
Met Waxguard is uw lak beschermd tegen alle weerinvloeden zoals pekel,zout,zure regen en vogelpoep!!
Ik ben zelf als autopoetser werkzaam bij een BMW dealer en kan u dit product aanbieden zie hier mijn topic;
voorjaarsactie-poetsen-compleet-75-euro-t11847.html
Groetjes,Harold
Ik raad u een lakverzegeling aan van Waxguard dit is een super product wel een beetje prijzig maar houd u lak langer mooi!!
Met Waxguard is uw lak beschermd tegen alle weerinvloeden zoals pekel,zout,zure regen en vogelpoep!!
Ik ben zelf als autopoetser werkzaam bij een BMW dealer en kan u dit product aanbieden zie hier mijn topic;
voorjaarsactie-poetsen-compleet-75-euro-t11847.html
Groetjes,Harold
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut