Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij hebben een Twingo type Dynamique uit 2010 en de knopjes op de radio slijten nogal heel erg snel. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Is dit een constructiefoutje? Dit begon al binnen een jaar en nu naar 4 jaar zit er op de zenders waarop wij het meest luisteren helemaal geen 'bekleding' meer (deze foto was al na 1 jaar):
Hebben meer mensen hier last van? Hebben jullie een oplossing om dit weer netjes te fatsoeneren?
----
Renault Zoe (intens, 2014)
Renault Espace III (2001)
Ik heb dit nog nooit bij wat voor radio dan ook gezien
Hebben jullie niet toevallig bepaalde creme op de vingers wat het rubber laagje aantast?
Je ziet echt blaasjes zitten!
Zijn jullie er na die eerste symptomen ook mee terug gegaan naar de dealer?
Repareren zal lastig worden, het is echt slijtage.
Maar deze radio's zie je wel met enige regelmaat op Marktplaats, dus vervangen zou je ook nog kunnen overwegen, wellicht hebben jullie een maandagochtend exemplaar
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Ik zat ook al te denken aan het gebruik van crème, olie of andere smeersels en chemische stofjes uit verzorgings-producten. Vet/olie en aerosols zijn over het algemeen niet zo goed voor plastic, lak en folie laagjes op elektronica, dat weet ik heel zeker.
Nou zou je ook van mening kunnen zijn dat zo'n knopje daar gewoon tegen moet kunnen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Staat de auto stil koppeling omhoog en je geeft een piepklein tikje op het gas hoor je een aardig harde ratel. (Klinkt als een vibrerende hitteschild maar dat is...
Kangoo '06, op mijn remorque ga ik morgen leds plaatsen. De richtingaanwijzer is te snel van de auto om de loop van de leds op het karretje te vervolledigen. Zijn er tragere richtingaanwijzers(relais)?
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...
Wegens probleem met slot heb ik de bekleding van de schuifdeur(Kangoo 1,5 dci 2007) verwijderd; dit zat vast met 7 clipjes, zie foto. Het herplaatsen is me nog niet gelukt. Door de verborgen bevestiging zie je de pennetjes waarin de clipjes moeten...
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?