Ik heb een Pioneer SCU-2556ZRN radio in een Renault espace JE 2001. En mijn radio heeft nog niet gewerkt sinds ik de auto heb aangekocht.

Ik zit nu al een week alle topics te lezen over radio's die niet meer werken en blijkbaar hebben de andere leden tot nu toe iets meer geluk gehad dan ik. Ofwel was ik niet goed bezig... dat kan ook.
Mijn radio blijft op het Dashboard dus op OFF staan. Ik heb op werk al de spanning laten meten op de kabels die tot aan de radio onder de passagiersstoel komt. daar is alles inorde. En we hebben ook de zekeringen eens getest alhoewel ik niet 100% zeker was dat het exact de juiste zekering van de radio was. We hebben er meerdere getest van 15amp die rond de plek zaten waar ze zouden moeten zitten. Ik vond het tabelletje voor de zekeringkast niet echt overeenkomen met de zekeringkast zelf

Ik heb een afstandsbediening die werkt maar radio reageert niet. En als ik de stuurbediening probeer te gebruiken d.m.v 3sec te drukken om de radio op te zetten reageert die ook niet.
Zijn er nog enige dingen die ik kan proberen want ALLE RAAD IS WELKOM !!

Ik hoop echt dat dit probleem opgelost kan worden want rijden zonder radio

Kan wel wat zingen maar m'n vrouw wordt daar niet gelukkiger van