Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een paar weken heeft mijn moeder een mooie Twingo uit 2002 Nu is er alleen 1 probleem. De radio heeft bijna geen FM ontvangst. Er zijn maar 2 zenders die zijn te ontvangen de 2 met het sterkste signaal hier in de buurt en zelfs dat is alleen luister baar als de auto op een goede plek stilstaat.
Nu was mijn eerste idee dat zal wel aan de radio liggen dus heb ik die tijdelijk even vervangen met de radio uit mijn eigen auto helaas zonder succes. Hierna heb ik uit voorzorg de zekering waaronder de radio valt vervangen helaas ook zonder succes.
Hierna richtte ik mij op de antenne zelf. Deze zat helemaal vast gecorrodeerd en deze heb ik kapot moeten draaien om hem eraf te krijgen. Toen viel het mij op dat de FM ontvangst zonder antenne hetzelfde is als met antenne . Heb een nieuwe antenne gehaald bij de sloop en met een spulletje de corrosie van allebei de kanten van het schroefdraad verwijderd in de hoop dat dit zou werken dit is helaas niet het geval.
Op dit moment weet ik zelf niet meer waar dit zou kunnen zitten en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...